přemístění rezervy pod auto - nbfl

Re: přemístění rezervy pod auto - nbfl

Příspěvekod cavan » 06 bře 2013, 13:15

ak by si potreboval nejaky napad, tak 206ky to tak mali poriesene.. rezerva zospodu.. teda aspon moja rv2002. nehovorim ze to je ideal, ale ako priklad od ktoreho sa vies odpichnut. jednoduchy droteny kos, na jednej strane uchyteny otocne na aute, a na opacnej hacik ktory si uvolnis alebo utiahnes zvnutra..
edit: nasiel som obr..
peugeot.JPG
EX - (NBFL 1.8 VVT PHOENIX, HT, S2K seats, GV lip, Vmaxx, cooling plate, frame rails)
IN SERVICES - NBFL 1.6 NEVADA powered by LPG

vyroba frame rails, cooling plate (info po SZ)

www.aliiscolores.com
Uživatelský avatar
cavan
 
Příspěvky: 1252
Registrován: 30 lis 2012, 08:58
Bydliště: Čachtice / Bratislava

Re: přemístění rezervy pod auto - nbfl

Příspěvekod Mike » 06 bře 2013, 16:02

Už něco mám a je to krásně jednochudý. Kolo je prostě přišroubovaný ocpoda. Akorát nahoře bude potřeba tu sílu rozložit na větší plochu, tak to asi bude nějakej alespon 0,05m2 s navařeným závitem doprostřed a porostrčenej dolu, kde na tom na matici bude viset kolo.
Obrázek
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2275
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

Re: přemístění rezervy pod auto - nbfl

Příspěvekod George » 06 bře 2013, 16:06

ale ten obrázek je z NAčka, který má dno kufru výš nad zemí než NB, takže tam s tou rezervnou neni problém, ne?
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: přemístění rezervy pod auto - nbfl

Příspěvekod Pavel38 » 06 bře 2013, 16:15

Mike píše:Už něco mám a je to krásně jednochudý. Kolo je prostě přišroubovaný ocpoda. Akorát nahoře bude potřeba tu sílu rozložit na větší plochu, tak to asi bude nějakej alespon 0,05m2 s navařeným závitem doprostřed a porostrčenej dolu, kde na tom na matici bude viset kolo.
Obrázek



Tak až to budeš mít, tak to se na to přijedu mrknout. :-) Zatím to musím zaklepat, ale rezervu jsem zatím ven tahat nemusel. :-) Ještě mě napadá - jestli by nebylo jednodušší vozit tu sadu na lepení. :-)
MX-5 NBFL, 1,6, SUNLIGHT SILVER
Uživatelský avatar
Pavel38
 
Příspěvky: 313
Obrázky: 11
Registrován: 02 dub 2012, 16:11
Bydliště: Praha

Re: přemístění rezervy pod auto - nbfl

Příspěvekod George » 06 bře 2013, 16:17

bylo ale bude ti k ničemu, jakmile uděláš do gumy větší díru nebo poškodíš disk :)
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: přemístění rezervy pod auto - nbfl

Příspěvekod kousmen » 06 bře 2013, 16:28

Tak to budeš mít Jirko bojovej úkol. Musíme z ostrůvků dotáhnout ještě jedno kolo s jednou dírou. :)
Pardon za OT.
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: přemístění rezervy pod auto - nbfl

Příspěvekod Pavel38 » 06 bře 2013, 16:52

George píše:bylo ale bude ti k ničemu, jakmile uděláš do gumy větší díru nebo poškodíš disk :)



... To máš pravdu. :-)
MX-5 NBFL, 1,6, SUNLIGHT SILVER
Uživatelský avatar
Pavel38
 
Příspěvky: 313
Obrázky: 11
Registrován: 02 dub 2012, 16:11
Bydliště: Praha

Re: přemístění rezervy pod auto - nbfl

Příspěvekod George » 06 bře 2013, 16:55

rezervu jsem potřeboval jednou a to mi praskla pneumatika tak, že by mi ten lepící kit byl k ničemu a ze známých vím jen o jediném člověku, který se dostal do podobné situace, ale s autem, kam už rezervu ani nedávali a všechno to lepidlo ze sady vyteklo z pneumatiky ven, protože tam byla větší díra (přejel lahev)
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: přemístění rezervy pod auto - nbfl

Příspěvekod Mike » 07 bře 2013, 11:16

Tak jsem se k tomu včera nedostal. A je fakt, že místa tam bude míň, protože ta rezerva je v podstatě tam kde je ta realokovaná na NA. Rozhodně nechci, aby nejnižší místo na autě byla rezerva, takže to možná půjde do kytek, tenhle nápad.
george: a s rezervou problém je...zabírá to místo "v kufru" kde by mohl být prosto na věci:)
Dost možná to vyřešim tak, že ji prostě vozit nebudu, odlehčim tim miatu o deset kilo (neopravujte mě pokud má jenom 8 8-) ) a případnej problém budu řešit s asistenčkou, kterou mám u povinnýho s nějakou malou spoluúčastí. já jsem za nejatejch cca 200km potřeboval rezervu jednou, což mi je dost málo na to se vozit s timhle bordelem:))
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2275
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

Re: přemístění rezervy pod auto - nbfl

Příspěvekod Henges » 07 bře 2013, 11:21

A nebo obráceně, jak na landroveru to dát na kapotu či kufr spíš a místo v kufru vyřešeno :mrgreen:
Uživatelský avatar
Henges
 
Příspěvky: 1807
Obrázky: 5
Registrován: 16 srp 2010, 17:18
Bydliště: Hned tam mezi Prahou a Ostravou

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] a 246 návštevníků