Ahoj,
u NC SC je zcela zasadni dobre fungujici engine management, coz znamena ne uplne jednoduchou upravu ECU.
Pokud vim, v Evrope to neumi udelat nikdo, v USA 3 subjekty.
http://www.moto-east.com/store/http://www.tdr-mx5tuning.com/http://www.dynotronicstuning.com/Jeste pred rokem neexistoval opravdu dobry a fungujici ECU management, ktery by necinil motor a byl zcela OK. Nekdy na zcatku tohoto roku se povedlo doladit posledni problemy a uz jeto v pohode.
V zasade z 90% se pouziva kit od Cosworthu, poskladany Flyin-miatou (maji na to koupena prava).
->
http://www.flyinmiata.com/index.php?dep ... r=03-90010Pro kohokoliv, kdo realne uvazuje o kompresoru do NC, doporucuju precist nasledujici thread ->
http://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=384887Co se tyce financi, aby cele vozitko s tak zasadnim vykonem spolupracovalo, pocitejte s nasledujicim ->
SC kit $5000
vyfuk $1000 (musite dat pryc alespon prvni kat, protoze SC ho usmazi, plus stock vyfukova soustva je silne restriktivni)
ecu tunning + datalogger $800 - nutnost pro pouzivani SC
silnejsi spojka $400 - jde odlozit na dobu az seriova umre, coz prijde dost brzo
pritvrzeni podvozku $1500 - 200hp+ seriovy marshmallow NC podvozek jaksi nedava
Vetsina je nutna importovat z USA, tedy plus 20% DPH, enormni postovny a nejaky clo
SC jsem dost zasadne resil, ale dospel jsem k tomu, ze dostat to do realne fungujiciho stavu v CR by stalo pres $10 000, coz dat ochotny nejsem.
Skoncil jsem se tedy s novym vyfukem (headers, midpipe, muffler), plus upravenou ECU, coz zvedlo vykon z 165 na 182 (oboji zmereno na stejne brzde), coz je maximum, ktereho jsem u NC pri lidskych investicich schopnej dosahnout.
2014 MX5 NC2.5 2.0 Sport-line PRHT, White Crystal Pearl, RECARO seats, Cosworth SC, GoodWin RoadsterSport full exhaust, ECU tune by TDR, Ohlins DFV, RX8 sways, IL full bracing, and more.