Tak je to tady, po dlouhých třech měsících je mazlík zpátky doma. Protože jsem s tím dělal docela tajnosti, tak to vezmu od začátku...
Mazlík trpěl typickým syndromem v zimě jezděného auta, tedy kvetoucími prahy a zadními blatníky a když jsem loni u pana Koníčka viděl mx-5 RiderHenryho, docela jsem se zděsil do jakého stavu se to může dostat a rozhodl se to včas řešit.
Taky musím uznat a poděkovat Andre Fuxovi, který se do oprav pustil přede mnou. Jednak mě k tomu inspiroval a svým přístupem v podstatě donutil a pak hlavně pozjišťoval a "prošlápl" spoustu věcí, pomohl s nákupem dílů v Německu a jezdil se mnou na kontroly k mechanikům.
Takže jsem loni na podzim koupil repasní plechy...
- Repasní plechy
Mazlík šel na přelomu únor/březen 2013 k panu Oršulovi do Kuřimi.
- Ještě v původní stavu před opravou
- Typický problém provozu v zimě...
- ... a druhá strana
- Po vyříznutí nádorů
- Podvozek nic moc (ale v lepším stavu než měl Andre)
Doteď to měla být jen oprava prahů a lemů s celolakem abych se zbavil drobných vad na kráse a auto nebylo po přestříkání dvoubarevné.
- Nosníky v háji :(
- :(
O tomhle problému se bohužel moc neví a nemluví, protože nosníky jsou schované pod plasty podběhů a pohledům jsou kryté motorem. Navíc jsou ze dvou dílů vložených do sebe a hnije to hlavně mezi nimi, takže ikdyž protáhnete ruku kolem motoru a ohmatáte je, zdají se být relativně v pohodě.