Já osobně přešel ze 2 RoadsterTuner SB, na jeden RT, pak na měkké OEM a pak na nové 2 IL. A jsem z těch IL postupem času trochu zklamaný
Motor sice drží lépe, skoro se nehýbe, ale na řízení to až tak moc nepoznám. Pomalu uvažuju, jestli ještě nevyzkoušet ten jeden RT
Tam to bylo přece jen o něčem jiném...
Jinak ani při obou RT, ani při jednom RT jsem právě nepociťoval nějaký přenost do volantu, což je zvláštní. Samozřejmě neskutečný kravál dělalo všechno kolem, ale zrovna volant ne
a musím říct, že rozdíl mezi jedním RT a dvěmi je taky propastný
Jinak, samozřejmě věřím, že se Kousmen s tím uložením sžije a bude se mu líbit
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)