márty píše:Já mám stejný problém už 2 roky.Zastudena dobrý, vypnu a běží na 2 válce. Ale ne vždycky. Nejhorší je, že palivo jde pořád do všech a to nespálené vyhoří potom až ve výfuku takže lambda a katik jsou v silném ohrožení. Kvůli tomu jsem teď musel lambdu i vyměnit (Denso 1700,-).
Koupil jsem tady svého času, už nevím od koho, 2 cívky, ale nebylo jasné jestli jsou obě ok. Tak jsem vyměnil nejdříve jednu a pak zkusil tu druhou. Měsíc to fungovalo a pak to začlo znovu.
Myslím, že tak jak to popisuješ, je to jednoznačně ta jedna z cívek. Která poznáš jednoduše, když to začne dělat, tak stačí povytáhnou kabely od svíček. U 2 nebude žádná změna (ta cívka to je), u 2 to chcípne.
ALE mám na to fintu!
Vím, která cívka mě zlobí, takže když se mi to občas stane, po nastartování teplého motoru, otevře kapotu a povytáhnu trochu jeden konec kabelu, který jde z té načaté cívky. U mě mám vyzkoušené číslo 3. Přeskočí pár jisker, chytne to zas na čtyři a jedu.
Das ist meine finta, kterou používám cca 2x týdně už 2 roky!
elektron píše:Nie ,je to standardny problem na miate. Doporucujem prerobit na cievky pre kazdy valec zvlast napr. z Toyoty tzv coil on plugs (COPs)
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 52 návštevníků