od jardaj. » 03 lis 2013, 22:48
Tak to by bylo velice zjednodušené. Musíš vystříkat všechny dutiny t.zn. podlahové nosníky a všechny duté části podvozku nahrazující šasi. Stejně důležité je vystříkat zadní podběhy z kufru až dopředu k sedadlům tak aby se dostal konzervační vosk mezi spojení podběh blatník ušetříš si tím výměnu lemů. Ze dveří vydělej tapec a pistolí na dutiny to jde krásně vystříkat a dobře na to vidíš. Ošetři gumové lišty na dveřích aby byly stále pružné a voda nestékala po skle do dveří. Proveď indulonou která obsahuje glycerin nebo glycerinem (prodává se v lékárně). Vím o čem mluvím, protože moje daily auto je staré 27 roků a všechno je původní a v zimě ježděný. Dělal jsem to každé 2 roky před STK. Pokud jezdíš v zimě tak ze slané vody se udělá agresivní aerosol který se dostane všude a je potřeba zabránit kontaktu s kovem i barveným což konzervační vosk splňuje. Je to práce tak na dva dny, ale vyplatí se. Na auto je potřeba koupit 2 kg vosku, ale všechen nevypotřebuješ. Používá Resistin ML, ale jsou i kvalitnější přípravky. Já jím mažu i šrouby které v závitech nekorodují když něco rozdělávám a pak kompletuji. Na rozdíl od oleje nebo vazeliny nepříjmá vosk a vzdušnou vlhkost.