hellsabath píše:j...a proste potrebujem dolatit zmes vzduch/palivo pretoze som dal cele KN origo sanie a pride ...
Ale aj tak, riadiaca jednotka do určitých otáčok (nechce sa mi to presne hladat bolo to niekde v rozmedzí (4800-5500) pracuje v closed-loop, teda sa riadi podľa lambda sondy a udržuje λ = 1.0. Z tohto closed-loop "vyskočí" keď su vyššie už spominane otáčky, alebo keď niektorý zo senzorov ma nejaku vatšiu deviaciu, nefunguje... (asi len japonci vedia ako to tam naprogramovali, ale to je teraz jedno).
Teda ak pridáš tlak, riadiaca jednotka sa popasuje s tým, že musi dávať kratšie vstreky. Postupným pridávaním sa dostaneš do štádia, kedy to riadiačka nepobere, a auto ti neudrží voľnobeh.
Možnosť je odrezať lambdasondu a miesto nej do ECU poslať signál o správnej zmesi a pritom si ju nastavovať podľa seba. Ale pri regulatore tlaku vznikne to, že keď si zmes pekne nadstavíš v nízkych otáčkach tak vo vysokých bude bohatá, pretože zmes s originál ECU vo vysokých otáčkach pri open-loop sa aspoň u mňa pohybovala nad 13.
Čo by sa dalo vyriešiť časovaním... ale takto sa dostaneme postupne až k standalone. Možno su tam mierne nepresnosti, ale takto nejako som to odskušal/nameral.
PS: ale ak sa cheš baviť a skušať veci s palivom, možem ti predať/požičať N/A powercard (oblbovák/piggyback)