Keď som videl Rybov príspevok povedal som si, že je čas na update, ktorý vlastne nebude ani update ako preukázanie spolupatričnosti, alebo vymenovanie dôvodov prečo nie je žiaden progress...už rok
K celému textu som sa musel fakt prinútiť, hádam nebude krátky a bude stáť za prečítanie.
Na aute som za celú minulú sezónu nepreviezol a presne v takomto stave stálo v garáži vyše roka. Aspoň mám čas na čítanie kníh o motoroch.
od Rudy » 11 dub 2013, 19:55 píše:Takto nejako to vyzerá
Najpr mal prísť upgrade motoru a postupne počas toho ako by bolo auto pojazdné šasi, podvozok, interier... Ale práve som v štádiu, že kým nebude všetko okrem interieru z garáže nevýjdem. A čo to je všetko?
Čo sa týka motoru rád by som to nehcal na prekvapenie, ale môžem povedať, že turbo to nebude, lebo tie mi staršne zovšedneli(viď pokračovanie prśpevku). Určite vzhľadom na to na čom teraz pracujem auto bude vybavené celým novým výfukom, dokonca aj HKS zvody sa dostanu pod nôž. Nový bude tiež management motora.
Šasi dostane výstuhy kde to len ide, ale stále nie som v štádiu kedy by som chcel niečo rezať. Vätšinu spevnenia vyrieši "stitch welding" spodok dostane navarené frame rails(kôli váhe) a keďže sa chem vyhnúť laku tak pod kapotou sa zvárať nebude a pribudnú zpevnenia v štýle forgArms. A miesto door bars podložky pod zamky ako od TRD pre GT86. Vzadu uchytenie diferáku, prerobenie uloženia tlmičov, a pravdepodobne nie vymenené, ale len upravene sway bary.
Všetok tapac ktorý neprináša pohodlie pôjde von(teda kufor) a bude nahradený niečím jednoduchým a funkčným ench to nei je 'holé'. V interiery nie som rozhodnutý čo pôjde von, lebo neviem akým spôsobom budem auto používať, ale vec ako audio určite nepotrebujem a samozreme pribudnú nejake tie detaily k prackám na kapote
Bohužiaľ nie je v podstate čo foťit okrem strašného množstva polotovarov, v podobe, železa, skolaminátu, gumy, spotrebného matrerialu... Čo odfotené mám sú 11'' rotory vs origo. Ku ktorým ešte pribudnú adaptéry na strmene.
Pracuje sa aj na vlastnej ECU(v podstate to bude piggyback s paralelným zapojením pre vstrekovanie) ktorá nahradí e-manage. Do standalone nehcem isť, pretože sa chem vyhnúť implemenovaniu, regulacie napätia, voľnobehu, komunikácia s perifériami...
Cele auto bude vo výsledku niečo ako 'Dr Jekyll and Mr Hyde' a práve preto neviem ako to dopadne s interierom či bude strip down alebo nebude...
A už som to tu spomínal, ale spomeniem ešte raz veď je to MX-5 related a nech je sa na čo pozerať, s kamarátom vyrábame turbo kity obsahujuce zvody hadice na vodu a olej. Ja sám mam na svedomý 70/80mm downpipes a downpipes k origínál zvodom pre SC. Za sebou máme vyše 100vku predaných kitov, a všetko sa odohráva v tomto threade kde su aj nejake dyno diagramy:
http://www.mx5nutz.com/forum/index.php? ... 28&page=35A samozrejme moje auto slúži z času na čas na prirovnanie či všetko sedí ako má.
A na tejto fotke je v tom čase nedokončený kit pre jedného z členov fóra.
A random...
PS: Ocinova NA stále funguje, setup ostáva rovnaký a to bez IC s emanage a odpájaním lambdy od riadiačky, v priebehu minulej sezóny nastala výmna spojky, stará prešmykovala aj so seriovým motorom. Tento rok pribudene stavitený podvozok a 70mm výfuk.
Pán otec v akcii: