tak myslím, že fidanza s tými 8lbs je najlahši čo sa dá relatívne zohnať. TODA zotrvačník som nikde na miatu nenašiel a čo som našiel tak na iné autá vychádzali okolo 700€ a predpokladám že na miatu lacnejšie moc nebudú. okolo tych 250€ sa pohybuje potom exedy okolo 10lbs a act prolite , obidve sú ťahšie od fidanzy... skúsim ešte čo to počítať, myslím že ten plátok vydrží každopádne dlhšie ako spojka samotná takže by sa menil asi zakaždým so spojkou, plátok samotný stoji cca 30-40€, čo sa dá prežiť.
prečo chceš inak inú spojku ? nejaké plány na zvyšovanie výkonu alebo sériová nestačí ? mne tá na mojej NA príde úplne super, taká relatívne tuhá a okamžite zaberá, ale môže a asi aj je to tym že som zvyknutý na koncernové spojky, ktoré zaberajú niekde uplne mimo, teraz keď som sa viezol vo fabii tak som to púšťal odspodu pomaly a kým som sa rozbehol to trvalo asi 3sekundy, sedím v tom vysoko ako v nejakom SUV a tak celkovo je to veľmi vtipné
EDIT:// prave to pozerám a tá ACT má len o 0,7lbs viac pričom je ocelová, tak to by bola asi lepšia voľba, cenovo je to viac menej rovnaké... tak ešte čo to počítam a uvidím, túto sezónu mi to už aj tak nevýjde, tak mám čas, možno sa aj niečo nové objaví, kto vie