S nákupem aut v západním mám dobrou zkušenost, dost často umí prodejce doložit kilometry staršíma fakturama ze servisu (výměny oleje, brzdy atp se tam doma moc nenosej), jakmile na autě něco nefunguje tak to je ideální pro Tebe a většinou na tom jde stlačit cena (rezervu si dávají vždy). Shodou okolností jsem v Edingenu dělal celé loňské léto, je to totální západ a MX5tek tam jezdila fůra, starý auta se tam moc nenosej tak se jich už dnes zbavujou. Nicméně co bazarník to turek a od těch nic dobrého nečekej...
Němci fungujou trošku jinak než my, takže bych tam zkusil zavolat znovu, že o auto máš zájem, jestli má nějaké faktury za opravy, zda je na autě nějaká koroze (předpokládám, že po bouračce bude vyřešená), nicméně že Tě zarazila ta vada tachometru a že budeš muset najít závadu a že je to pro Tebe velká vzdálenost a risk... Obvykle pak následuje otázka kolik jsi ochoten nabídnout... V tu chvíli neexistuje, aby jsi se ptal kolik sleví, ale dal svou reálnou nabídku.
Kdyby to náhodou nevyšlo máš začátek zimy a určitě se jich ještě vyrojí fůra...
Co se týče km, tak jsem měl Mazdu s 200km a teď mám s polovinou, obě ty auta vypadají dobře, fungují, je pravda, že ta se 110tkm je lepší, ale zásadní rozdíl v tom nebyl... Věř tomu, že ta od bazarníka má minimálně jednou tolik. Turkům nevěřim nic... Možná kebab...
PS: optimální je, když auto nejede s tím, že Mazda servis identifikoval vadnou ŘJ, to je pak kauf roku
.