"dupající" kotouče

Re: "dupající" kotouče

Příspěvekod drgi » 06 lis 2014, 22:56

kotuce daj zrovnat priamo na aute, aby sa eleminovala bocna hadzavost naboja a pod. je to o nieco drahsie nez nechat ich stocit na sustruhu, ale mas vacsiu sancu ze to bude dobre.

co sa tyka platniciek, viacero ludi tu ma dobre skusenosti s Hawk, Yellowstuff Race. Ja osobne mam Redstuff Ceramic, zohriate funguju dobre, za minusovych teplot je ale citit ze miata je prilis lahke auto, nezohreje ich hned pri prvom brzdeni.
drgi
 
Příspěvky: 14
Registrován: 09 led 2014, 09:15

Re: "dupající" kotouče

Příspěvekod AndrewG » 06 lis 2014, 23:43

yellowstuff za nezohreju ani v lete pri prvom brzdeni na ich optimum, každopadne aj studene funguju lepšie ako OEM mazda. po zahriati sa to neda zrovnat :D
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: "dupající" kotouče

Příspěvekod Pavel260 » 08 lis 2014, 20:44

pokud je na kotoučích co brát, nejsou sjeté tak je můžeš dovést ;)
147koní + jedna lama http://pavelmx-5.rajce.idnes.cz/
Pavel260
 
Příspěvky: 3601
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 17:17
Bydliště: Jaroměř

Re: "dupající" kotouče

Příspěvekod cafe-racer » 21 úno 2015, 09:56

Příští týden jde mazda k dochtorovi tak uvidime jak na tom kotouce jsou, kdyztak se ozvu. Krome toho jeste olej v motoru a diferencialu a budeme pripraveni na sezónu!
NC 2.0 '06 kabriolet
cafe-racer
 
Příspěvky: 841
Obrázky: 1
Registrován: 26 srp 2013, 12:29

Předchozí

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků

cron