Zdravím, jsem tu nový, neboť už konečně dozrál čas si pořídil vlastní MX-5. Jelikož jsem od Českých Budějovic, byl jsem se samozřejmě podívat na 3 kousky MX-5 NB, které stojí v Euautomobile na Okružní ulici v Českých Budějovcících. Trochu tu ty 3 kousky, které jsou v nabídce popíšu.
http://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda ... oFrom=list Černá MX5tka NBfl s hardtopem nevypadá na první pohled vůbec špatně a co se týká karoserie, je ze tří kusů nejzachovalejší. Cenovka je stanovena na 100.000,- s možnou slevou cca 5.000,-. Na autě je zvenku pár šrámů od kamínků, případně různé drobné ťukance z parkovišť. Nejhorší je asi úchyt přední značky, který je polámaný - ale nic vážného. Auto podle mého nebylo asi bourané, vše sedí, lícuje.
Interiér má podřenou palubovku na straně spolujezdce, sedačky OK a má vybrané origo rádio. Na tachometru cca 115.000km, čemuž jsem věřil do prvního nastartování. Auto po nastartování hodně "kouřilo", ale netipoval bych to na olej, spíše voda. Zvuk motoru ovlivněný děravým výfukem, ale i tak bylo slyšet šustění a cvrlikání při otevřené kapotě a celkově motor neběžel pěkně a hladce, jak jsem na to ze své druhé Mazdy zvyklý. Už po výjezdu z bazaru byl pocit takový rozevlátý, nereagovalo to jako ostatní MXky, se kterými jsem kdy jel. Spojka je po smrti, bere pokaždé v jiné poloze a povedlo se mi udělat inventuru při řazení 4ky při sešlápnutém pedálu spojky. Po ujetí cca 10 km na zahřátí jsem autu začal trochu šlapat a začal být cítit fridex. Po zastavení bylo i v okolí auta hodně cítit fridex a tipnul bych to dle zoxidované příruby u pumpy na netěsnost kolem hadice. Divné bylo rovněž to, že už při vyjetí z bazaru bylo auto podle budíků "ohřáté" na provozní teplotu-při startu bylo zaručeně studené.
Střechu jsem ani neviděl, hardtop jsem neměl ani chuť sundavat.
http://www.euautomobile.cz/detail/mazda-mx-5-102015Tahle MX5tka NB byla celkem mým favoritem a kosmetiku jsem byl rozhodnutý autu odpustit. Po slevě cena cca 75.000,-. Zvenku je kolem lemů vidět drobné puchýřky, ale nic vážného. Spodek prahů je vidět, že byl nedávno lakovaný, ale asi to nějakou zásadní ránu nedostalo. Je ale vidět, že byl lakovaný přední nárazník (lak mizerný a místy popraskaný) a rohy předních blatníků. Plastové torpedo pod stěrači je ulomené a spolujezdcovo zrcátko je odřené. Střecha zřejmě původní, stav celkem slušný, ale je "smrsklá" má popraskané hrany kolem skel a zevnitř je chycená plísní. Co mě odradilo byla ale hlubší koroze předních nosníků, která byla vidět z podběhu na spolujezdcově straně-to byla věc, kterou jsem ale nepřekousnul. Výfuk taktéž KO, ale nebude ještě skrz.
Mechanicky auto funguje super, řadí, jde za plynem a podvozkově pěkně sedělo.
Interiér zachovalý s implementovaným retro rádiem a nefunkční anténou. V kufru u rezervy rybníček a celkově auto uvnitř pocitově vlhké. Na tachometru cca 160.000km, což bych asi věřil.
http://www.euautomobile.cz/detail/mazda-mx-5-102020Zelená MX5tka NB, tachometrově cca 160.000km, cena po slevě cca 75.000,-. Auto jsem ani neprojížděl, podle mého bylo bourané z obou stran. L bok je nalakovaný hodně mizerně s pomerančem, z P strany nelícuje spára prahu a dveří. Interiér celkem zachovalý, střecha bych tvrdil, že je nová. Auto jsem ani nestartoval.
Snad jsem tímto malým resume někomu pomohl, já hledám ale dál - strop mám cca 100.000,- a některou kosmetiku bych autu i odpustil, kdyby někdo věděl o pěkném NB, NBfl, nebo NA ve slušném stavu, bez rozsáhlejší koroze, dejte mi info. Díky