Ahojte. Aktualne som v procese vymeny spojky a vsetkeho okolo (vodiace lozisko, vympinacie lozisko, zadne gufero motora predne gufero prevodovky...)
Nalisoval som nove vodiace lozisko (original Mazda diel) do zortrvacnika a zasekol som sa v bode, kde sa v Haynes manuali pise nieco o mazani loziska, ale netusim co a kde na nom namazat, ked lozisko je mazane vo vyrobe a ani sa do neho nema ako dalsia vazelina dostat. Pri lisovani som namazal vonkajsi priemer, ale to len koli lahsiemu nalisovaniu a jedine co ma este napada na namazanie je koniec vstupneho hriadela prevodovky, pre lepsie navedenie do loziska.
Taktiez by ma zaujimalo, preco sa vystupny hriadel prevodovky otaca, ked tocim vstupnym hriadelom a mam zaradeny Neutral a vypusteny olej z prevodovky?
Je to normalne ze musim vynalozit vacsiu silu, aby som ho prstami zadrzal
(prevodovka mimo auta bez kardanu... preto spominam drzanie prstami )? Chapem, ze ked je olej v prevodovke, tak sa pri Neutrali vystupny hriadel toci koli vískozite oleja... ale nechapem, preco sa toci aj ked tam olej nieje a ci je to OK alebo je tam nieco ZLE?
Stretli ste sa s tym uz?
Posledna otazka sa tyka pouzitia zaistovaca zavitov LOCTITE 242/243. Kupil som si 243ku, pouzil ju na podlepenie a utesnenie zavitov skrutiek zotrvacnika a predneho krytu lozisiek prevodovky. Potom som vsak cital na US forach, ze niektori mali problem s netesnostami pri pouziti tychto loctite vyrobkov. V navode a v technickom liste sa vsak pise ze ide o thread locker/sealant, teda zaistovac a utesnovac zavitov. Zacinam sa obavat, aby som za par tyzdnov nemusel zhadzovat prevodovku znova
Vase skusenosti?