BC racing nastavenie

Re: BC racing nastavenie

Příspěvekod elektron » 23 dub 2015, 22:53

Tak teraz sa trochu stracam - ja som tomu rozumel tak ze ak zvysim predpatie pruziny znamena to ze auto pojde nizsie. A ty to pises presne opacne...
Dotiahnem pruzinu na dotyk a potom zvysim jej predpatie o 2mm - auto pojde o 2mm dole.
Ak dotiahnem pruzinu na dotyk a zvysim predpatie este o 20mm - auto pojde o 20 mm dole.
Alebo sa mylim?
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: BC racing nastavenie

Příspěvekod Ryba » 24 dub 2015, 09:18

ne. Je to jak píše Otatoy...

Nemám čas to teď pročíst, ale tady by mohly bejt odpovědi na to, proč BC nefunguje s doporučenym nastavenim preloadu...

http://www.aus-cartalk.com/forum/viewtopic.php?f=30&t=38980
Uživatelský avatar
Ryba
špion
 
Příspěvky: 1031
Registrován: 26 led 2010, 01:02

Re: BC racing nastavenie

Příspěvekod mikee19 » 27 dub 2015, 07:52

Cafte, tak ako to teda je? Aky rozsah nastavenia maju BC racing? Uz som ich skoro objednal a naraz toto.

Su rovnake EOM tlmice pre NA a NB? Ak ano, viem, ze par chalanov tu ma BC na NA.
NBFL 1.6 '01 | ME221 | Revent Turbo kit + TD04 | RX8 Yellows | Torsen T2 | AD08 | TR Lane RollBar
Uživatelský avatar
mikee19
 
Příspěvky: 264
Registrován: 17 úno 2013, 13:19
Bydliště: Kosice

Re: BC racing nastavenie

Příspěvekod Goofy » 06 kvě 2015, 21:42

Mám BC racing na NB.
Při nastavování před montáží na auto jsem dal velmi lehké předpětí a to snad jen kolem 1-2mm. Auto si sedlo, ale málo. Takže jsem to sešrouboval na doraz. Výsledek je ten, že to mám vlastně asi nejníže co to jde aby to bylo ještě bezpečné a pružina nelítala.

Nejnižší bod nad vozovkou mám něco pod 50mm. Retardér přejedu bez toho abych na něm zůstal viset (to neznamená že neškrábnu).
Nastavení tuhosti mám 17 předek, 21 zadek.
Stačí cuknout volantem dovnitř zatáčky, potom kontra a jede bokem. Na suchu.
Zatím nejzábavnější nastavení co jsem odzkoušel. (ovšem není na rozbité okresky)

Obrázek
Uživatelský avatar
Goofy
 
Příspěvky: 39
Registrován: 03 lis 2013, 11:32
Bydliště: Nový Jičín

Re: BC racing nastavenie

Příspěvekod Krivak » 06 kvě 2015, 23:48

tak k tomu nastavení, dlouho jsem bojoval s tím abych vůbec mohl jezdit po kostkách, Podle Adama jsem pak nastavil větší předpětí o cca 2cm a je to mnohem lepší, podvozek teďka žere mnohem menší nerovnosti a funguje to slušně i na rozbitější silnici. Akorát kvůli přenastavení je teď auto výše tak jen trošku zase položím dolu. A ještě si dost hraju s tuhostí a těšim se na Písek až budu ladit.
Uživatelský avatar
Krivak
 
Příspěvky: 586
Registrován: 11 zář 2014, 23:03
Bydliště: Praha

Re: BC racing nastavenie

Příspěvekod elektron » 07 kvě 2015, 17:36

Goofy píše:Mám BC racing na NB.
Při nastavování před montáží na auto jsem dal velmi lehké předpětí a to snad jen kolem 1-2mm. Auto si sedlo, ale málo. Takže jsem to sešrouboval na doraz. Výsledek je ten, že to mám vlastně asi nejníže co to jde aby to bylo ještě bezpečné a pružina nelítala.

Nejnižší bod nad vozovkou mám něco pod 50mm. Retardér přejedu bez toho abych na něm zůstal viset (to neznamená že neškrábnu).
Nastavení tuhosti mám 17 předek, 21 zadek.
Stačí cuknout volantem dovnitř zatáčky, potom kontra a jede bokem. Na suchu.
Zatím nejzábavnější nastavení co jsem odzkoušel. (ovšem není na rozbité okresky)

Obrázek



To si neviem predstavit kde na tomto jazdis... Ak Ti ide auto ihned do pretacaveho smyku nieco nebude v poriadku s nastavenim geometie.
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: BC racing nastavenie

Příspěvekod Goofy » 07 kvě 2015, 20:28

elektron píše:
Goofy píše:Mám BC racing na NB.
Při nastavování před montáží na auto jsem dal velmi lehké předpětí a to snad jen kolem 1-2mm. Auto si sedlo, ale málo. Takže jsem to sešrouboval na doraz. Výsledek je ten, že to mám vlastně asi nejníže co to jde aby to bylo ještě bezpečné a pružina nelítala.

Nejnižší bod nad vozovkou mám něco pod 50mm. Retardér přejedu bez toho abych na něm zůstal viset (to neznamená že neškrábnu).
Nastavení tuhosti mám 17 předek, 21 zadek.
Stačí cuknout volantem dovnitř zatáčky, potom kontra a jede bokem. Na suchu.
Zatím nejzábavnější nastavení co jsem odzkoušel. (ovšem není na rozbité okresky)


To si neviem predstavit kde na tomto jazdis... Ak Ti ide auto ihned do pretacaveho smyku nieco nebude v poriadku s nastavenim geometie.


Asi bych teda měl vysvětlit jak mi to funguje (chcete-li nefunguje). Měkký předek + tuhý zadek = přetáčivost. Tuhý předek + měkký zadek = nedotáčivost. Zjednodušeně. :)
Podle mě to je v naprostém pořádku. A jezdit se na tom opravdu dá a ano, i rychle. V nepořádku mi připadá koupit si sportovní podvozek a pak zjišťovat jak na tom podvozku auto zvednout. :roll:
Uživatelský avatar
Goofy
 
Příspěvky: 39
Registrován: 03 lis 2013, 11:32
Bydliště: Nový Jičín

Re: BC racing nastavenie

Příspěvekod AndrewG » 07 kvě 2015, 21:55

športový podvozok je podľa mňa hlavne o jeho vlastnostiach, nie o znížení, to je len príjemný bonus...v tvojom prípade ten podvozok ako celkom nemôže pracovať optimálne čo ťa podľa všetkého netrápi lebo nepotrebuješ auto naháňať na okruhu a sťahovať stotiny a neviem čo, maš auto pre srandu a rád sa šmýkaš bokom :P
v druhom prípade však pri takto zloženom aute sú ramená aj riadenie tak vychýlené že s nejakými dobrými vlastnosťami by som asi nepočítal...áno je to podvozok kde sa výška nenastavuje predpatím, ale funkčnosť podvozku ako celku nie je len o tlmičoch ...každopádne ju máš krásnu goofy, mohol by si trošku postovať do vlastného vlákna ;)
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: BC racing nastavenie

Příspěvekod Goofy » 07 kvě 2015, 23:21

AndrewG píše:športový podvozok je podľa mňa hlavne o jeho vlastnostiach, nie o znížení, to je len príjemný bonus...v tvojom prípade ten podvozok ako celkom nemôže pracovať optimálne čo ťa podľa všetkého netrápi lebo nepotrebuješ auto naháňať na okruhu a sťahovať stotiny a neviem čo, maš auto pre srandu a rád sa šmýkaš bokom :P
v druhom prípade však pri takto zloženom aute sú ramená aj riadenie tak vychýlené že s nejakými dobrými vlastnosťami by som asi nepočítal...áno je to podvozok kde sa výška nenastavuje predpatím, ale funkčnosť podvozku ako celku nie je len o tlmičoch ...každopádne ju máš krásnu goofy, mohol by si trošku postovať do vlastného vlákna ;)


Souhlasím, setiny na okruhu není zrovna to co bych řešil. Mám tam nezdravě velké negativní odklony, poloosy mi jdou do "V" a kdo ví co ještě. Ale tohle je prostě jeden ze způsobů, jak udělat slaboučkou 1.6ku ještě celkem hravou. Snad chápete a nemáte mě jen za lowandslow maníka. Tak tomu není. ;) Lítáme po kopcích a to auto funguje skvěle.
Uživatelský avatar
Goofy
 
Příspěvky: 39
Registrován: 03 lis 2013, 11:32
Bydliště: Nový Jičín

Re: BC racing nastavenie

Příspěvekod AndrewG » 07 kvě 2015, 23:29

ja myslím, že najdôležitejšie je aby bol každý sám so svojim autom spokojný ostatní nech už si hovoria čo chcú, hlavne že mám sám z toho radosť a to má snaď každý, komu to auto jazdí :P
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 88 návštevníků

cron