vodi píše:Např. jedu 120 a najednou zatřese, najednou klid, pak zase. 130 to samý. Třese, klid, třese,... a jak jsem psal o diskách, tak tam mam úplně jinou sadu a neni to rozdíl.
Přesně tohle mi dělaly disky... stejná situace jako ty... Dvě různé sady disků, nespočet pneumatik na nich a k tomu nespočet vyvážení v pneuservisech
Sem tam to dělalo v rychlostech 110-125. Přestalo to, až když jsem jednu sadů disků odnesl na renovaci - srovnání do firmy, která se tím opravdu zabývá... 2 disky byly koplé, vyvážit sice šly, ale způsobovalo to tohle. Takže za mně, zkontrolovat kopnuté kola, nechat srovnat a pak až vyvážit.
Kopnutí kol můžeš lehce zkontrolovat i doma, tím že je zvedneš a otočíš s nima a budeš sledovat vnitřní okraj disku. A něco si vedle něj dej jako referenční bod, ten pohyb může být 1mm.
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)