BC racing nastavenie

Re: BC racing nastavenie

Příspěvekod elektron » 30 čer 2015, 21:34

kubec99 píše:Zvlastne. Moje mali +- presne 200/170mm volne bez predpatia. Pozrem sa na poznamky co mam v garazi, ci si to dobre pamatam.

Inak co sa mojich skusenosti tyka, aktualne jazdim s predpatim 6mm a podvozok filtruje velmi dobre az na priecne ostre a priecne hlboke/vysoke nerovnosti, kedy idem vzadu do dorazov. Doteraz som vzdy skusal tuhost tlmicov v zadu o 3-5 klikov maksie voci predku. Teraz chcem koli odstraneniu prepruzenia do dorazov vyskusat tuhost v predu a v zadu rovnaku. Avsak na odstranenie tohto neduhu vraj pomoze nastavit predpatie vzadu na cca 10mm a viac, co predlzi drahu k dorazu... Inak som so spravanim podvozka velmi spokojny a k pruzeniu prednej napravy nemam jedinu vytku. Akurat co sa rozsahu nastavenia vysky bez zvysenia predpatia tyka, som bol prekvapeny, ze najvysiia poloha je relativne dost nizko. Odhadujem cca -4cm, co je tak o 1cm nizsie ako potrebujem. Pojdem teda do zvysovania predpatia. Vsetko je to o prisposobovani si nastavenia a chovania podvozka svojim preferenciam ;-)



S podvozkami moc skusenosti nemam, ale myslim ze odladeny podvozok takto fungovat nemoze. Priecne nerovnosti - odskakovanie na nich je podla mna na BC racing podvozku uplne neuspokojive. Auto okamzite straca kontakt s cestou. Tiez nizka svetla vyska aj v najvyssej moznej urovni je nedostatocna (presne ako pises v najvyssej polohe okolo -40mm oproti serii.)
Skoda ze si mi neposlal na seba kontakt, mozno sme mohli spolocne najst s nastavenim nejaky kompromis.
Na NA-cko skusim este namontovat GAZ gold, mozno na tom bude lepsie (hlavne support by mal byt lepsi vzhladom na podporu v mx-5 cupoch). Ak ani to nie, tak potom uz asi len ohlins..
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: BC racing nastavenie

Příspěvekod kubec99 » 30 čer 2015, 22:30

Ja by som to ako odskakovanie v ziadnom pripade nenazval. Podla mna je to sadnutie do dorazov. Kolesa z vozovkou kontakt nestracaju. To by uz co bolo aby sa nieco take udialo... Kontak ti posielam v sprave. Mozme sa dohodnut a stretnut.
Obrázek
NBfl Sportive r.2001 1.8l, Torsen, 6st. prevodovka, BC Racing 6/5, Buddy Club P1 Racing SF...
Uživatelský avatar
kubec99
 
Příspěvky: 249
Obrázky: 8
Registrován: 09 bře 2010, 01:54
Bydliště: Okres Ilava SLOVENSKO

Re: BC racing nastavenie

Příspěvekod kubec99 » 02 črc 2015, 22:33

Tak som si dal vcera monterky, vyheveroval auto a nastavil predpatie vpredu na 5otacok od dotyku pruzin (10mm), vzadu na 7otacok (14mm), zmenil tuhost tlmicov vsade na 6ty klik od najmaksieho nastavenia a je to vyrazne lepsie. Pri ozaj velkych priecnych nerovnostiach sa dotkne dorazov, ale co sa komfortu tyka, tak som spokojny! Verim tomu, ze ked este pritiahnem predpatie vzadu o dalsie 2 otacky (4mm) tak to bude presne to, co som od nastavitelneho podvozka ocakaval. Aj vyskovo som sa dostal na uroven, ktora mi vyhovuje ;-)
Obrázek
NBfl Sportive r.2001 1.8l, Torsen, 6st. prevodovka, BC Racing 6/5, Buddy Club P1 Racing SF...
Uživatelský avatar
kubec99
 
Příspěvky: 249
Obrázky: 8
Registrován: 09 bře 2010, 01:54
Bydliště: Okres Ilava SLOVENSKO

Re: BC racing nastavenie

Příspěvekod Otatoy » 06 črc 2015, 20:18

Máš to nastavené velice podobně jako já. ;)

kubec99 píše:Tak som si dal vcera monterky, vyheveroval auto a nastavil predpatie vpredu na 5otacok od dotyku pruzin (10mm), vzadu na 7otacok (14mm), zmenil tuhost tlmicov vsade na 6ty klik od najmaksieho nastavenia a je to vyrazne lepsie. Pri ozaj velkych priecnych nerovnostiach sa dotkne dorazov, ale co sa komfortu tyka, tak som spokojny! Verim tomu, ze ked este pritiahnem predpatie vzadu o dalsie 2 otacky (4mm) tak to bude presne to, co som od nastavitelneho podvozka ocakaval. Aj vyskovo som sa dostal na uroven, ktora mi vyhovuje ;-)
NB 1,8i 1999 10th Anniversary (2587/7500) -Mystique-
NA 1,6i 1991 US verze, automat -Mia-
NA 1,6i 1995

http://www.icabrio.cz
Uživatelský avatar
Otatoy
 
Příspěvky: 290
Obrázky: 5
Registrován: 30 lis 2013, 23:05
Bydliště: Praha 9

Re: BC racing nastavenie

Příspěvekod kubec99 » 06 črc 2015, 20:46

Cez vikend som este pridal dalsie dve otacky (4mm) predpatia zadnych pruzin a som naozaj spokojny. Auto je komfortne a zaroven tuhe. Podvozok neprenasa do karoserie na rozbitej ceste take razy ako pri ex Racelande. Dovolim si tvrdit, ze auto je vazne komfortne ;-) Vsetkym odporucam pohrat sa s nastavenim predpatia hlavne na zadnych pruzinach. Je to vyrazny rozdiel ako nastavenie od vyroby. Najblizsie ho pojdem ponahanat na Jankov Vrsok a vyskusat tvrdsie nastavenie tlmicov :-) Prida sa niekto? :-D
Obrázek
NBfl Sportive r.2001 1.8l, Torsen, 6st. prevodovka, BC Racing 6/5, Buddy Club P1 Racing SF...
Uživatelský avatar
kubec99
 
Příspěvky: 249
Obrázky: 8
Registrován: 09 bře 2010, 01:54
Bydliště: Okres Ilava SLOVENSKO

Re: BC racing nastavenie

Příspěvekod elektron » 07 črc 2015, 20:22

Zvysil som aj ja predpatie na zadnych, dokonca sa aj auto fakt o cosi este zdvihlo a je to uz citelne lepsie - komfortnejsie, konecne to tak neodskakuje (to mi vadilo najviac) a pritom sa v zatackach auto nenaklana.
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: BC racing nastavenie

Příspěvekod mikee19 » 08 črc 2015, 08:01

kubec99: Takze si vlastne dal setup, ktory ti odporucil Otatoy, no namiesto toho, aby si to urobil hned, tak si si najskor ponadaval :)
NBFL 1.6 '01 | ME221 | Revent Turbo kit + TD04 | RX8 Yellows | Torsen T2 | AD08 | TR Lane RollBar
Uživatelský avatar
mikee19
 
Příspěvky: 264
Registrován: 17 úno 2013, 13:19
Bydliště: Kosice

Re: BC racing nastavenie

Příspěvekod kubec99 » 08 črc 2015, 10:37

mikee19 píše:kubec99: Takze si vlastne dal setup, ktory ti odporucil Otatoy, no namiesto toho, aby si to urobil hned, tak si si najskor ponadaval :)


mikee19: Pocul si snad z mojej strany nejake nadavky?

Na zaciatku som zvazoval dve cesty, ktorymi sa vybrat pri montazi podvozka. Prva – nechat nastavenie predpatia na hodnotach od vyrobcu. Druha-nastavit predpatie podla Otatoy (20mm). Pri rozhodovani sa o kupe BC-cka som oslovil viacero clenov/majitelov tohto podvozka s otazkami na spokojnost, komfort, tuhost a nastavenie. Vacsina z nich (okrem Otatoy) nechali nastavenie predpatia na povodnych hodnotach a vsetci si vlastnosti a komfort velice pochvalovali. Preto som sa rozhodol na zaciatok nechat predpatie tak ako ho nastavil vyrobca a v pripade nespokojnosti postupne hladat nastavenie, ktore by mi najviac vyhovovalo. Kedze tak ako pisem hore, zadna naprava isla pri velkych priecnych nerovnostiach do dorazov, tak som postupne zvysoval predpatie, az som sa dostal na hodnotu 9ot. (18mm), pri ktorej sa tak nedeje a som naozaj spokojny. Druhym podnetom na zmenu predpatia bola pre mna nedostatocna vyska auta pri najvyssom nastaveni. Potreboval som auto zdvihnut o 10mm, aby to bolo podla mojich predstav a preto som zvysil predpatie aj na prednej naprave na hodnotu 5ot. (10mm), cim som sa dostal na akceptovatelnu vysku. S chovanim prednej napravy som bol od zaciatku velmi spokojny, takze som predpatie uz dalej nezvisoval.

Rad by som sa teraz zameral na nastavenie tuhosti tlmicov a preto by ma zaujimalo, ake nastavenie kto pouzivate. Tuhsi predok/maksi zadok, maksi predok/tuhsi zadok alebo rovnaka tuhost na oboch napravach? Co som zatial odpozoroval, tak ak necham zadok o par klikov maksi, tak sa pri prejazde vacsej priecnej nerovnosti auto viac zhupne prave na zadnej naprave. Preto teraz jazdim 6klikov od najmaksieho nastavenia vpredu aj vzadu a zda sa mi to byt co sa komfortu tyka OK. Nemal som vsak moznost hnat auto do extremov a odpozorovat nachylnost na pretacavost alebo nedotacavost pri takomto nastaveni. Ake su vase skusenosti?
Obrázek
NBfl Sportive r.2001 1.8l, Torsen, 6st. prevodovka, BC Racing 6/5, Buddy Club P1 Racing SF...
Uživatelský avatar
kubec99
 
Příspěvky: 249
Obrázky: 8
Registrován: 09 bře 2010, 01:54
Bydliště: Okres Ilava SLOVENSKO

Re: BC racing nastavenie

Příspěvekod seatik » 08 črc 2015, 12:10

http://www.autojournal.cz/test-subaru-b ... kin-rulez/
brz je podobne mx5,muzes to srovnat i s timto,kde porovnavaji gt86 a brz
Mx5 red NA 1.8 16v 96 kw, m-edition prodáno :-(
Subaru BRZ 2.0 WRB MT new
Subaru Forester XT 2.5T 2007
Uživatelský avatar
seatik
 
Příspěvky: 1970
Obrázky: 1
Registrován: 01 bře 2010, 23:35
Bydliště: Přeštice

Re: BC racing nastavenie

Příspěvekod kubec99 » 09 črc 2015, 18:33

Seatik: ak si mal namysli tuzsie nastavenie predku o 10% a maksie nastavenie zadku o 10% u BRZ, tak tym mysleli asi tuhost pruzin. Tazko povedat, ale kazdopadne je to zaujimava informacia.
Obrázek
NBfl Sportive r.2001 1.8l, Torsen, 6st. prevodovka, BC Racing 6/5, Buddy Club P1 Racing SF...
Uživatelský avatar
kubec99
 
Příspěvky: 249
Obrázky: 8
Registrován: 09 bře 2010, 01:54
Bydliště: Okres Ilava SLOVENSKO

Předchozí

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 119 návštevníků

cron