Veľmi zlý prvý ranný štart

Veľmi zlý prvý ranný štart

Příspěvekod mojžo » 18 srp 2015, 15:47

Páni po swape mám nasledovný problem:

mám debilný prvý ranný štart.
auto nechce chytiť, potom na chvíľu chytí a zdochne.
potom musím držať plný plyn a naštartovať. otáčkomer skáče akoby vypadával prúd a motor vynecháva, striela do výfuku.

keď to pár sekúnd ustojím plynovým pedálom, všetko sa upokojí a auto už ide ako vínko.

nestretli ste sa s tým? vždy je to iba prvý štart ráno.
Uživatelský avatar
mojžo
 
Příspěvky: 919
Registrován: 12 úno 2013, 13:12
Bydliště: Košice, SK

Re: Veľmi zlý prvý ranný štart

Příspěvekod MAXsport » 18 srp 2015, 19:05

zkontroluj kostry
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: Veľmi zlý prvý ranný štart

Příspěvekod elektron » 18 srp 2015, 19:57

iac mas zapojeny, resp. funguje ok?
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: Veľmi zlý prvý ranný štart

Příspěvekod mojžo » 18 srp 2015, 20:19

Ukostrene mám :
Telo cievok
Veko ventilov
Kablovačku o telo skrtiacej klapky
Blok vzadu na strane hadíc kurenia

Iac mám zapojené.
Či funguje ok si nie som celkom istý ale po pár sekundách už je voľnobeh OK

Skôr ma trápi ten vybechavajuci otackomer. Ako keby vypadaval prúd do cievok prvých pár sekúnd
Uživatelský avatar
mojžo
 
Příspěvky: 919
Registrován: 12 úno 2013, 13:12
Bydliště: Košice, SK

Re: Veľmi zlý prvý ranný štart

Příspěvekod elektron » 18 srp 2015, 21:26

A nebude to mat spolu suvis aj so zle ukazujucim teplomerom chlad. kvap.?
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: Veľmi zlý prvý ranný štart

Příspěvekod Pavel260 » 19 srp 2015, 23:06

zkusil bych startovat odpoledne nebo v poledne když je to ráno špatný :D
Bohužel nevím, rád bych poradil :?
147koní + jedna lama http://pavelmx-5.rajce.idnes.cz/
Pavel260
 
Příspěvky: 3601
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 17:17
Bydliště: Jaroměř

Re: Veľmi zlý prvý ranný štart

Příspěvekod mojžo » 20 srp 2015, 09:42

už som vypracoval postup:

sviečky Platinum vyberiem a dám normálne
vymením nový temp sensor za starý overený
prehodím overenú škrtiacu klapku
prehodím overený sensor kľuky,

niečo z toho to byť musí. Uzemnené to je lepšie ako bleskozvod čiže s tým problém nebude, verím :))

mätie ma že motor keď už s trápením nakopne, ide skvelo, nemá žiadny problém, úplná radosť jazdiť

Určite dám vedieť keď to opravím, ako vždy.
Ďakujem za podporu :)
Uživatelský avatar
mojžo
 
Příspěvky: 919
Registrován: 12 úno 2013, 13:12
Bydliště: Košice, SK

Re: Veľmi zlý prvý ranný štart

Příspěvekod mikee19 » 21 srp 2015, 12:45

drzime palce ...
NBFL 1.6 '01 | ME221 | Revent Turbo kit + TD04 | RX8 Yellows | Torsen T2 | AD08 | TR Lane RollBar
Uživatelský avatar
mikee19
 
Příspěvky: 264
Registrován: 17 úno 2013, 13:19
Bydliště: Kosice

Re: Veľmi zlý prvý ranný štart

Příspěvekod mojžo » 21 srp 2015, 12:50

Vzhľadom na úraz ruky to teraz nebudem riešiť ale:

Auto ráno vobec nenastartovalo. Ako keby nemalo benzín. Skúšal som to do vybitia batérie.
ALE: Auto sme dali na lano a roztiahli. Auto chytilo na 3 otočky a po 10 sekundach poskakovania otackomera a vynechavania a strielania do sania ide úplne nádherne.

Kukám na to ako pňak.

Akurát som pozeral že sa mi zdá že mám krivé časovacie koleso na kľuke. To vymením ako prvé a dám vedieť.
Uživatelský avatar
mojžo
 
Příspěvky: 919
Registrován: 12 úno 2013, 13:12
Bydliště: Košice, SK

Re: Veľmi zlý prvý ranný štart

Příspěvekod mojžo » 24 srp 2015, 14:21

Dnes som mal chvíľu čas a vylúčil problém s palivom. Pumpa a tlak paliva funguje super.
Skúsim naštartovať, auto prdne do výfuku, prestanem štartovať, pumpa ihneď dotlačí chýbajúci tlak.
Tu problém nie je.

Zostáva problém s časovacím kolesom, snímačom na kľuke, škrtiacou klapkou. no a teoreticky kuknem ten teplotný sensor. Ale na to potrebujem 2 zdravé ruky.

Budem aktualizovať.
Uživatelský avatar
mojžo
 
Příspěvky: 919
Registrován: 12 úno 2013, 13:12
Bydliště: Košice, SK

Další

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 119 návštevníků

cron