Jelikož jsem se cca 3 roky rozhoupával koupit si někdy vlastní kabrio, a letos se mi to konečně poštěstilo, musím se pochlubit, cože jsem si to minulý týden pořídil.
Nejprve ale trochu povídání:
Za první svezení s MX NB, které jsem mohl dokonce sám řídit vděčím VojtoviS, který je shodou okolností mým skorosousedem. MX jsem původně chtěl koupit od něj, nicméne situace se nakonec změnila a peníze bylo potřeba investovat jiným směrem. Letos mi ale zasvítilo na hlavu a začal jsem se porozhlížet po inzerci a zjistil, že tři kusy MX NB stojí v bazaru v nedalekých Českých Budějovicích - viz moje "recenze"
viewtopic.php?f=8&t=714&start=3240 . Auto jsem nakonec naštěstí nekoupil, ale alespoň jsem si to sám projel a vyzkoušel. Přístup velkého bazaru se mi v tomhle líbí.
Byl jsem trochu zklamaný, ale přítelkyně mi shodou okolností jednu neděli večer poslala odkaz, na které byla na prodej moje budoucí MX5tka. Hned ráno jsem volal prodejci - bazaru v Církvicích u KH a smluvili jsme se, že se na auto po práci zajedu podívat. Chtěl jsem to stihnout za světla a 180km jsem dal s mojí 323F za necelé 2 hodiny
Přijel jsem samozřejmě už po tmě a s baterkou v ruce auto prolezl a zdálo se ok. Testovací jízda-vše funguje, svítí, troubí, brzdí... ano beru to. Posléze jsem zjistil, že auto na net bazar přidal v sobotu a dovezené bylo v týdnu předtím. Následující sobotu jsem auto dojel zaplatit a vyrazil směrem k domovu. Celou cestu déšť, sníh a rally letní gumy. Dojeli jsme v poho a nyní pár foto, ještě z bazaru.
Stručné info:MX5tka NB, rok 1999, dovezeno z DE, na tachometru cca 92000km (asi bych tomu i věřil, soudě podle doložených protokolů z STK z DE a celkovému stavu auta), interiér dřevo+kůže, střecha asi původní (stav nic moc).
Plány do budoucna: vyměnit rozvody, spojku (hučí spojkové ložisko), oleje a dát auto do pucu. Úpravy žádné nechystám, moje současné eFko funguje v sérii taky pěkně a to už 18tým rokem (viz foto níže)