Podvozek - zkrácení origo pružin + Eibach nebo H&R

Re: Podvozek - zkrácení origo pružin + Eibach nebo H&R

Příspěvekod Jr. » 04 lis 2015, 14:49

m8rinek má ale Sportivku s Bilsteinama zvyklejman a kratší pružiny...
Uživatelský avatar
Jr.
 
Příspěvky: 664
Obrázky: 2
Registrován: 04 kvě 2013, 23:26

Re: Podvozek - zkrácení origo pružin + Eibach nebo H&R

Příspěvekod vhml » 04 lis 2015, 15:42

Hele a jak si takový tlumiče zvykaj na kratší pružiny? Že bych ty svoje taky přeučil :lol:
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: Podvozek - zkrácení origo pružin + Eibach nebo H&R

Příspěvekod Jr. » 04 lis 2015, 16:03

Zvykaj si už ve výrobě se správnou délkou:).

Ještě jsem od nikoho relevantního neslyšel/nečetl, že by to bylo dlouhodobě funkční řešení. OEM tlumič se vym*dá mnohem rychleji a stejně dojde na nákup nových. Nevidím důvod, proč radši nenašetřit pár tisíc a nekoupit např. Bilstein B8 rovnou. Jako bonus ke správnému set-upu člověk dostane ještě sportovně laděnej tlumič...
Uživatelský avatar
Jr.
 
Příspěvky: 664
Obrázky: 2
Registrován: 04 kvě 2013, 23:26

Re: Podvozek - zkrácení origo pružin + Eibach nebo H&R

Příspěvekod jagy » 05 lis 2015, 01:20

Videl jsem OEM tlumice ve stavu zanovnich na HR pruzinach, ktere tam byly taky nejakou dobu vzhledem ke stavu rzi na nich... a tlumice byly super, jen na tech HR pruzinach to fakt nefunguje. :(

Bilstein B6/B8 je ok s Eibachama, ty nejsou tak extremne snizene ani trvde. A ta kombinace funguje moc pekne.
http://www.jedetoshop.cz - HEL, Bilstein, Hawk, DBA, Whiteline, H&R, Eibach, Bilstein, K&N, Strongflex, Xtreme Clutch, Exedy, KW, Cusco, Kaaz, mFactory, Cobra Sport, King Racing, Energy Suspension, ACL a další!
jagy
 
Příspěvky: 92
Registrován: 11 lis 2014, 19:19

Re: Podvozek - zkrácení origo pružin + Eibach nebo H&R

Příspěvekod vhml » 05 lis 2015, 09:10

A co na to konkrétně nefugovalo? Chodilo to na dorazy? Protože mě, pokud to nepadne až na doraz, to jinak funguje parádně. Rozhodně líp než na sériovejch pružinách. Je to přijemně tužší.
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: Podvozek - zkrácení origo pružin + Eibach nebo H&R

Příspěvekod dopr » 05 lis 2015, 11:39

vhml píše:Protože mě, pokud to nepadne až na doraz, to jinak funguje parádně.

Nezlob se na me, ale tato veta neguje sama sebe.
Pokud chodi tlumic do dorazu, tak proste s pruzinou nefunguje. Az se ti auto na nejakem hupu diky tomu rozhodi a nedej boze ho nabouras, budes pak taky rikat: "Rozbil jsem kvuli pruzinam auto, ale jinak to fungoval paradne"?
A pokud posuzujes fungovani podvozku podle toho, jak je tuhy, tak nevim co k tomu rict.
Pokud se bavime o HR pruzinach, mam je na NC a OEM Bilsteinech (byly na aute, kdyz jsem ho koupil) a opravdu nefunguji tak, jak si ja predstavuju fungujici podvozek. Ano, na dobrem povrchu se to chova pekne, ale na terennich vlnach to neni prijemne a na jare pujdou pryc.
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Podvozek - zkrácení origo pružin + Eibach nebo H&R

Příspěvekod Spider » 05 lis 2015, 11:48

Cize na moje B6 asi nieje dobre davat nizsie pruziny, co? Pripadne ako sa da dostat k tym B8? Robili sa mx5ky aj s B8? Tieto moje B6 mam jazdene zo sportivky, tak ze ci sa da nejak podobne dostat k tym B8. Lebo keby mam kupovat B8 ako novy, tak to radsej pojdem do KONI STR.T s H&R pruzinami.
Spider
 
Příspěvky: 286
Obrázky: 40
Registrován: 01 srp 2014, 16:46
Bydliště: Nitra

Re: Podvozek - zkrácení origo pružin + Eibach nebo H&R

Příspěvekod dopr » 05 lis 2015, 12:12

Pozor, neplest OEM Bilstein s Bilstein B6. Nejsou to stejne tlumice.
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Podvozek - zkrácení origo pružin + Eibach nebo H&R

Příspěvekod Spider » 05 lis 2015, 12:20

dopr píše:Pozor, neplest OEM Bilstein s Bilstein B6. Nejsou to stejne tlumice.

Tak co mam teda do pr*ele na aute? Jak sa to da zistit? Na tlmici je okrem napisu BILSTEIN este nejaky rozsypany caj. Je to Zo sportivky NBFL 2001. A na lavom zadnom tlmici som nasiel vyrazene cislo 67 28 700. Google je z toho rovnaky debil ako ja...
Spider
 
Příspěvky: 286
Obrázky: 40
Registrován: 01 srp 2014, 16:46
Bydliště: Nitra

Re: Podvozek - zkrácení origo pružin + Eibach nebo H&R

Příspěvekod vhml » 05 lis 2015, 12:28

Tys mě vůbec nepochopil. To že to chodí na dorazy samozřejmě špatně je a děje se při větším propružení. Pokud ale nedosáhne toho většího propružení, tak to do tý doby funguje pěkně. Tlumí to, funguje to. Jen je potřeba vyřešit, aby to do těch dorazů nešlo a následně to tak neodskakovalo. Budu to přizvedávat a předelávat horní uložení. Ale to není chyba samostatně pružin, to je kombinace nižšího auta, sériových tlumičů a už od výroby malého prostoru, kde to může běhat.

dopr píše:
vhml píše:Protože mě, pokud to nepadne až na doraz, to jinak funguje parádně.

Nezlob se na me, ale tato veta neguje sama sebe.
Pokud chodi tlumic do dorazu, tak proste s pruzinou nefunguje. Az se ti auto na nejakem hupu diky tomu rozhodi a nedej boze ho nabouras, budes pak taky rikat: "Rozbil jsem kvuli pruzinam auto, ale jinak to fungoval paradne"?
A pokud posuzujes fungovani podvozku podle toho, jak je tuhy, tak nevim co k tomu rict.
Pokud se bavime o HR pruzinach, mam je na NC a OEM Bilsteinech (byly na aute, kdyz jsem ho koupil) a opravdu nefunguji tak, jak si ja predstavuju fungujici podvozek. Ano, na dobrem povrchu se to chova pekne, ale na terennich vlnach to neni prijemne a na jare pujdou pryc.
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 134 návštevníků