Rudy píše:Ahoj, prišiel som skontrolovať či ma Elektron v jeho topicu o NAčku neohovára, tak tu rovno niečo postnem.
Už ma úplne prešli útopické predstavy o tom, že raz keď bude všetko hotove nafotím to a spravím tu mini serial rozdelený na úpravy podvozku, spevňovanie, motor, atď. A to preto, že jednoducho už druhým rokom sa každý deň snažím niečo urobiť, vyrobiť upraviť, ale
pri počte rozrobených vecí sa čas vyhradený pre mazdu delí niekoľko krát. Teda pokiaľ nerátam všetky tie výfuky a turbá pre mazdy zákazníkov, pri tých sa z času na čas dá pekne zviesť a vyhovoriť sa, že preca len tie prvé kusi či prototypy by som si mohol nechať.
Tak napríklad tie zvody z posledného updatu možno ani len na auto nepôjdu, lebo k midpipu pribudol veľký magnaflow back box a zvody trochu iného typu ako tie predošlé.
Naštastie všetko nie je tak zlé v pivnici mám skriňu v ktorej už druhým rokom ako mazda stojí stale niečo pribudne. Tak som cvakol niečo stoho.
Späták a vrchná konzola z NA, ono vlastne ide o konzolu, lebo späťak vymenim za ničo na štýl lotusu elan.
Áno ani takáto tuzerská vec ma neminula, svetla na štýl ineho lotusu a to elise.
Oil-catch can priamo pod uloženie ľaveho tlmiča s príslušenstvom, nech sa to dá úhľadne zapojiť a hadice si len tak neliatajú.
Nylonové door-bushings pre zvýšenie tuhosti, teda využitie dverý ako pre spevnenie karosérie. Rozmýšľal som nad tým už od momentu keď som videl TRD dorazy pre GT86 no a keď vyšli tie od garage star vedel som, že nič jednoduhšie nemôže byť keď sa mi taký material
povaľoval po šuflíkoch.
Pôvodne vstrekovanie vody/ethanolu, ale nakoniec to skončí v inom aute ako upgrade z karburátora na vstrekovanie.
kousmen píše:...Hlavně až budeš dělat ty ITB čachry, tak nezapomeň taky dokumentovat..
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků