Znovu ja
Advance a retard timing som robil elektronicky piggy-backom, a vždy vyskušal zrýchlenie, odozvu... oproti drujhej tatkovej mazde, šli sme vedľa seba a na kyvnutie ruky dali plný plyn...
Kedže pevným zvýšenim predstihu sa dostaneš trošku rýchlajšie k maximu mometu tak krivka sa nezmení len posunie a teda zas pri vyšších otáčkach ho skôr strácaš. Takže to ako to posunieš je na tebe a na tom ako auto používaš. Ja som išiel od 4° až po 8° bez detonácii (98 oktan). Ak potrebuješ max krutiak pred 5500 tak ti to pomôže.
Výsledok bol taký že zrýchlenie z miesta sa zlepšilo o málinko. Ale pri roll štarte na 3jku auto šlo rovnako ako seriová 1.6 proste hned po preradení to pomohlo, ale k obmedzovaču to nebolo ono. Tak som teda až po 5500 postupne znižoval advance a po 5500 išiel do retard timingu (teda pokúsil som sa sploštit krivku krútiaku). Tam som mal navrh už vždy. Ale rozdiel bol taký, že pokial by nebolo vedla mňa auto na ktorom nebola spravená úprava a nevidím, že som trošku rýchlejši tak o tom neviem.
Postupne ked som vymenil sanie, časovanie nechal ako som opísal, vymenil zvody a zadný back box tak som to začal cítit.
A najvačší prínos, taky že to bolo hned cítit bol zandý tlmič (back box) ten stock tlmič velmi obmedzuje výkon. Na skúsenie toho či to je to čo hladáš, ho stačí iba zhodit. Tak isto s tym advancom... adapter z 1mm plechu keď to bude ono, tak nejake permanentné riešeie.