Dvě nová zjištění.
1) Pod kapotu jsem našel uvolněnej šroub, asi u toho čidla polohy vačky (jestli je to ono)
ale když tak koukám na starší fotky, tak už to musí být delší dobu, jen to nějak unikalo mojí pozornosti.
Nevím sice, k čemu tam ty dva dvojkabely spojení mají, ale asi tam být má, tak jsem to přišrouboval.
2) Nastartoval jsem, volnoběh super, nechal jsem to dvě minuty běžet, nic nevypadalo špatně... sednul jsem do auta, že to projedu, po deseti metrech mi to v zatáčce málem chcíplo, ale dobrý, a za dalších deset metrů, když jsem se začínal rozjíždět, to chcíplo. Tak jsem zase nastartoval, volnoběh lítal sem a tam (cca 700-1700 RPM) jako střelenej a za chvíli to zase chcíplo. Pak už jsem nenastartoval, takže jsem to zase odtlačil domů.
Čidlo polohy vačky je to na první fotce? A čidlo polohy kliky předpokládám zepředu dole... je tam každopádně všude dost kabelů.