Rudy - NB green & NA white

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Rudy - NB green & NA white

Příspěvekod Veet » 09 led 2016, 18:04

Myslel jsem, že dvojité vstřiky se dávají hlavně proto, že při nízkých otáčkách palivo od vzdálenějších vstřiků kondenzuje na stěnách sání a při vysokých otáčkách zase bližší vstřik nestihne důkladně rozprášit palivo v nasávaném vzduchu. To tedy není pravda?
PS.: Prostě jediné dostupné závodní motory jsou v motorkách. Možná by to byl zajímavý projekt, namontoval do mazdy motor z Hayabusy. Ale asi byl problém se spojkou převodovkou a celkově s rozjezdy :D
Veet
 
Příspěvky: 371
Registrován: 12 zář 2014, 09:48

Re: Rudy - NB green & NA white

Příspěvekod Rudy » 09 led 2016, 18:45

Je to tak ako hovoríš, vo vysokých otáčkach keď sa vzduch pohybuje rýchlejšie tak neni čas... :D
Uživatelský avatar
Rudy
 
Příspěvky: 438
Obrázky: 2
Registrován: 16 led 2011, 12:02
Bydliště: Praha/Martin

Re: Rudy - NB green & NA white

Příspěvekod elektron » 09 led 2016, 20:34

0-96 za 4.5s, a pri tom udava "len" 170whp?
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: Rudy - NB green & NA white

Příspěvekod AndrewG » 09 led 2016, 22:13

odpoved jw 4.78 staly prevod
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Rudy - NB green & NA white

Příspěvekod TeeJay » 09 led 2016, 22:20

To pak při 90 km/h točí 5 tisíc, ne? :D
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: Rudy - NB green & NA white

Příspěvekod Rudy » 09 led 2016, 22:56

Práve že nie, má 6kvalt a diferak 4.30 z kvaltu.
http://www.sergionicolau.com/viatura%20 ... racing.php
Uživatelský avatar
Rudy
 
Příspěvky: 438
Obrázky: 2
Registrován: 16 led 2011, 12:02
Bydliště: Praha/Martin

Re: Rudy - NB green & NA white

Příspěvekod AndrewG » 10 led 2016, 01:01

ah, ja som myslel quinna, hento som si nevsimol, ale fuji racing miatu tiez poznam...zial uz nerobia kity ani nic ak sa nemýlim, aspoń o nich nič uz nemozem najsť.
s Quinnom som písal ale zjavne nema celkom vedomosti ako maš ty. on stale vravel to že plochu ma pri 50mm klapkach rovnaku ako ma port NB hlavy... to je sice pekne ale podľa mňa s tým len stráca na rýchlosti vzduchu a je to celkom aj vidieť na tej krivke výkonu... osobne by som vymenil 15koni dole za 15koni v strede kedykoľvek :-)

kazdopadne ja dava 4.625 prevod a ten toči pri 90 ani nie 3250ot....

EDIT:/

všimol som si že si napísal že vacuum block je kravina, existuje nejaké lepšie riešenie z ktorého máš signál vacuovy ? samozrejme okrem zavreteho sania :-D
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Rudy - NB green & NA white

Příspěvekod Rudy » 19 led 2016, 01:10

To je dalšia vec v ktorej nemám jasno, či je najlepšie sa riadit plochou portu na hlave, plochou ventilu bez stopky alebo plochou tvorenou plaštom "valca"/otvoru ktorý vznikde pri otvoreni ventilu. Tak či tak, 38mm na 1.6 má velmi blizko ku všetkým spomínaním rozmerom, plus vsupy do ITB maju 46mm a pomaly sa zužuju až ku klapkám. Tak dúfajme, že nejaky ten krutiak to vytvorí.

S tým vacuum blokom to je taky moj blby výmysel, samozrejme je nevyhnutny nejaky zberník, len mne sa strašne nepači to ked ti z každeho portu ide hadička do niečoho uchyteneho uplne inde a odtial ide dalšia kopa hadic. Ja som využil dutinu v sani a teda vaccum blok je sučasťou celej zostavy.

Dnes mi prišli nejake vzorky, moje veci, atď. Hlavne som bol zvedavý na sadwitch plate s termostatom a chladič oleja. Ak budem stíhat do 2ch týžnobv su na shope aj s uchýtmi a hadicami zanaozaj privetivu cenu respektive zlomkovu cenu v porovnani s inými riešeiami. A v balíku boli aj velocity stacks, pretože už ma premohla lenivosť, nehcelo sa mi ich vyrábať z karbónu aj napriek tomu, že kopito som vysústružil, tak zatial budú hliníkové.
_MG_0343.JPG

_MG_0355.JPG

_MG_0373.JPG

_MG_0382.JPG
Uživatelský avatar
Rudy
 
Příspěvky: 438
Obrázky: 2
Registrován: 16 led 2011, 12:02
Bydliště: Praha/Martin

Re: Rudy - NB green & NA white

Příspěvekod AndrewG » 19 led 2016, 12:21

super, už sa to rysuje ! :-) fakt som veľmi zvedavý na výsledok !
som veľmi zvedavý na sendwich plate, akurat po nejakom pokukujem, takže pravý čas si si na to vybral :-)
klapky si objednaval s rozmerom DCOE alebo vyrábajú rôzne príruby, aj na zakazku ?
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Rudy - NB green & NA white

Příspěvekod Rudy » 19 led 2016, 22:54

Rano som hneď zbehol zohnať hadice. Bohužiaľ mi tam nalisovaly vysokotlake nemotorné hadice, ale minimalne fittingy sa daju zohnať a teflonove hadice su už najmenej.
Výsledný set chcem aby stal okolo 100€ vrátane spon na hadice a uchytov na chladič. Možno dokonca s AN fittingami ale to sa ešte uvidí.
_MG_5180.JPG


AndrewG píše:...s rozmerom DCOE...

Nič také, kupil som klapky mikuni take aby splnali moje požiadavky
000000112234-3.jpg


Nakreslil som si všetky príruby tak aby vyzerali dobre. Neriešil som rozteče šrobov, lebo som vedel, že si všetko budem vyrábať, aj na velocity stacks som použil dopredu vyrobené príruby.
No a už mi len stačilo pootravovať frezara a o pár dni som mal doma pol kila AL prírub a dve podložky na tepelne oddelenie priruby motora od klapiek. Poupravovať sanie, motorkove klapky, všetko nalisovat zavariť... Jednoducho spraviť to tak aby to vyzeralo, že je to určene na to na čo to idem použiť.
....A všetko sa ale odohralo tak 2 roky dozadu :D
_MG_5183.JPG
Uživatelský avatar
Rudy
 
Příspěvky: 438
Obrázky: 2
Registrován: 16 led 2011, 12:02
Bydliště: Praha/Martin

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků

cron