Ona je to otázka víc víry než tvrdejch argumentů. Trochu mi to přípomíná fotbalý "fandovství". Baňýk, pyčo!:) já jsem v tomhle docela bezpohlavní - nemám problém jezdit autem Francouzskym, Italským , Britským...snad jedině koncern děs auto a korejec - to bych asi nesl těžko...
Na twin sparku jsou pitomý dvě věci: motor žere olej - stejně jako třeba m52/m54 od BMW - a spousta lidí ho nekontroluje - a pak se přidře. A má drahou sadu menších svíček. Pro ilustraci, kamarádovi zakukal Twinspark 2,0 po najetí čtvrt milionu, když ho honil na okruhu a trochu pozapomněl na ten olej - a měl najeto přes 100kkm na plyn při spotřebě do 9l/100km plynu. Párkrát jsem v tom jel a oproti miatě to docela i zrychlovalo, mě se to líbilo
Konec s timhle OT, založte někdo vlákno Italský průsery, tam můžeme pokračovat:)
A ještě trochu navážno,
Winnie: Je rodzíl mezi 3,2 a 3,2. Tedy 3,2 Busso a 3,2 JTS. První dobrej motor, druhý špatnej motor. Vzhledem k tomu, že si psal za posledních 20 let, tak si myslel asi ten druhej a to opravdu není žádná hitparáda. (to byl eufemisnus, je to prostě průser jako noha)
Čtení k tomu:
http://dfens-cz.com/smejd-ma-jmeno-jts/cafe-racer: Přesně tak. On tam teda trochu rozdíl je - některý motory jsou vyvíjený tady, jiný tam. Kupříkladu koncerní tříhrnky a některý čtyřhrnky vyvíjí Škoda a pak je používá celý portfolio.
A na druhou stranu už ani moc neexistuje hranice toho koncernu. Kupříkladu společnej vývoj motorů BMWxPSA. A pak mě baví, když lidi na BMW foru kvákaj, že by nesedli do francouze, ale maj (s trochou nadsázky) to nehorší co BMW kdy vyrobilo (e87) s Francouzským motorem
Nebo "britský" Mini od BMW s Brazilskym motorem je taky lahůdka:)
Winie: ad vyměklej Fiat - jak to má víc jak tři kola, tak je to vyměklý
. Ty tři kola kvůli three-wheeleru a strojům jako extra 300:)