Ja som to hlavne myslel tak, že s MX-5kou som skoro 2 roky už nepohol. Taže každy post je len nejaky malý update ničoho. Ale myslím, že koncept som si už určil.
A to taký, že
NBčko sa pokúsim spraviť tak aby dokázalo konkurovať niečomu so strašne drahými dielmi. Teda z pôvoného plánu sa nič nemení. Budem pokračovať v tom, že to je test-bed pre ďalšie produkty, takže všetky diely budu vrobené mnou. Už mám vyrobený prototyp spevnenia karosérie, ktorý začíta trujohlnikovým strud brace, fender brace, door brace a rollBar-om. Všetky tieto diely sú našrobované priamo na seba, takže vytváraju pomyselný uzavretý rám.
Brzdové strmene ostavajú stock s Corrado rotormy. Podvozok Bilstein žiadna stavitelná výška ani predpetie, struny ktoré práve mám sú pre mňa ideálne tuhé a aj celková výška je akurát.
NCčko dostane na testovanie top-mount turbo kit a rollbar. Nad ničím iným som ešte nestihol premýšľať....
Na
NAčko pridu fenderflares (nevyhnutnosť kôli hrdzy
) riadne široké kolesa a Rotrex (už je na ceste), zvyšne detaily som ešte neriešil kedže to nevidím skôr ako na 2 roky dopredu.
V tomto momente mám veľa práce, čakačka na turbo kity je už viac ako 2 mesiace, ale minimálne stále sa to točí okolo vymýšľania, vyrábani a programovania. Aby som niečo spravil aj na svojích autách tak vymýšľam nové diely ktoré na ne postupne montujem a neskôr aj hodím na shop. Najtažšie je na tom prísť s niečim vlastným a pri tom minimálne rovnako fuknčným ako existujúce veci, maximalne sa chcem vyhnúť kopírovaniu.
Ale je tu aj pozitívna vec, cez víkend som stihol aspoň niečo na aute ktoré už netrpezlivo čaká na EATON na fotkách vyššie.
Dúfam že už si najdem čas a nabudúce tu len šérnem nejaky ten moj blogPost z môjho webu.
Čau, Matúš