buteo píše:Skoro bych si tipnul, že ta boule na hardtopu bude kromě nějakýho umělcova záměru nabízet taky prostor pro helmu .....
To u nízkých aut bývá problém a někdy se to takovou boulí na střeše řeší.
buteo píše:Skoro bych si tipnul, že ta boule na hardtopu bude kromě nějakýho umělcova záměru nabízet taky prostor pro helmu .....
To u nízkých aut bývá problém a někdy se to takovou boulí na střeše řeší.
petapa píše:Gomez píše:Tak jsem se svezl konečně v ND. V porovnání s mým NC je tedy o poznání živější - obě 2.0. Nechápu, jak někomu může připadat výkon nedostatečný. Ve dvou mě dvojka dost tlačila do sedačky, což NC tedy nikoliv. Sedačky jsou úžasné. Řazení je báseň. Vybavenost a různé doplňky a výbava minimálně potěšující, ale ty jsem nezkoumal. "Inteligence" auta je pro mě sporná. oceňuji automatiku oken při sundavání střechy. Naopak eco režim chcípání mi vadí. Asistenty jsem hned povypínal. Volant báječny. Místo pro řidiče mám ale v NC větší. Cítil jsem se tam trochu stísněně. U spolujezdce bylo místa naopak víc. Šestku jsem na okresce nezařadil, páč 130 jede na pětku v pohodě a ještě má notnou rezervu. Na dálnici ale asi dobré. Jen nepovažuji MXko za ideální vůz na dálnice. A ten zvuk, zamiloval jsem se. V reálu vypadá O MNOHEM LÉPE než na fotkách! Takže u mně ND překonala očekávání..
Pod to se můžu klidně můžu podepsat sice nemám srovnání s žádnou jinou generací, ale ty pocity jsou velmi podobné, řazení je mazec, sedačky OK, výkon dostatečný a zvuk taky ujde. Chcípaní motoru je otravné, tak po nastartování vypínám. Když startuju studený auto, tak to tam hodí nějakej automat sytič co to podrží ve vyšších otáčkách, tak to tak krásně zaduní Taky to má rádo kvalitnější silnice, nerovnosti a všudepřítomné záplaty to zrovna "nežehlí". Mám prvních 500km, tak se snažím motor ještě moc nevytáčet, ale někdy je těžké odolat
evlo píše:petapa - tak holt bistein, jde to vlastne koupit v dvoulitru s lsd na 16 a bez sportovniho podvozku? Ne ze bych to teda chtel kupovat.
Dawe píše:petapa píše:Gomez píše:Tak jsem se svezl konečně v ND. V porovnání s mým NC je tedy o poznání živější - obě 2.0. Nechápu, jak někomu může připadat výkon nedostatečný. Ve dvou mě dvojka dost tlačila do sedačky, což NC tedy nikoliv. Sedačky jsou úžasné. Řazení je báseň. Vybavenost a různé doplňky a výbava minimálně potěšující, ale ty jsem nezkoumal. "Inteligence" auta je pro mě sporná. oceňuji automatiku oken při sundavání střechy. Naopak eco režim chcípání mi vadí. Asistenty jsem hned povypínal. Volant báječny. Místo pro řidiče mám ale v NC větší. Cítil jsem se tam trochu stísněně. U spolujezdce bylo místa naopak víc. Šestku jsem na okresce nezařadil, páč 130 jede na pětku v pohodě a ještě má notnou rezervu. Na dálnici ale asi dobré. Jen nepovažuji MXko za ideální vůz na dálnice. A ten zvuk, zamiloval jsem se. V reálu vypadá O MNOHEM LÉPE než na fotkách! Takže u mně ND překonala očekávání..
Pod to se můžu klidně můžu podepsat sice nemám srovnání s žádnou jinou generací, ale ty pocity jsou velmi podobné, řazení je mazec, sedačky OK, výkon dostatečný a zvuk taky ujde. Chcípaní motoru je otravné, tak po nastartování vypínám. Když startuju studený auto, tak to tam hodí nějakej automat sytič co to podrží ve vyšších otáčkách, tak to tak krásně zaduní Taky to má rádo kvalitnější silnice, nerovnosti a všudepřítomné záplaty to zrovna "nežehlí". Mám prvních 500km, tak se snažím motor ještě moc nevytáčet, ale někdy je těžké odolat
Podepisuji každé slovo z obou příspěvků a pro ty, kteří váhají... Kdo je pro spíše ano, jeďte se projet a úvahy budou ty tam. Kdo spíše ne, vyhněte se zkušební jízdě obloukem, jinak to bude ANO! Já pořizuji tučné prasátko a spacák do práce kvůli přesčasům, abych se nezdržoval cestováním domů
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 123 návštevníků