Způsobů uchycení je spousta, buď různé koupené/vyrobené držáky, nebo můžeš i vrtat do nárazníku, každý to máme udělané jinak
ale legislativě jde hlavně o to, aby byla vidět, byla to ta plechová z úřadu a ne nějaká kopie z fólie a byla vepředu uprostřed alespoň 20 čísel nad zemí (sám ji mám asi 18 cm nad zemí na vlastním držáku).
Koukni na tuhle fotku - první má moje vlastní uchycení, druhá sériové, třetí má značku navrtanou v nárazníku, čtvrtá něco jako sériový držák.
Se sériovou výškou nemá MX-5 problém v žádných nadzemních garážích, na dírách ani na obřích retardérech. Problém nastává, když si auto snížíš kratšími pružinami (což je většinou -35 mm), pak budeš muset hodně brzdit a některým hodně špatným místům se vyhýbat. Typicky problematické jsou hodně lomené vjezdy do garáží a hodně vysoké retardéry a mohou být i hodně hluboké koleje s nerovnostmi. Pokud ale auto nebudeš snižovat, tak se s žádným takovýmhle problémem setkávat v podstatě nebudeš.
Mně se podařilo škrtnout podvozkem jednou (mám nesnížené NBfl) a to bylo ještě v úplně blbý situaci na úplně blbým místě a to už fakt musí být, protože jinak je auto skoro až moc vysoko