4.3 finální převod + 6 spd

4.3 finální převod + 6 spd

Příspěvekod Veet » 13 črc 2016, 07:20

Přemýšlím o přendání stálého převodu v diferenciálu. Už jsem sehnal člověka, který je schopen to udělat, ale teď nastala další otázka. Je to vůbec bude použitelné na okrskách? :) O okruhy typu Písek, Sosnová a Mýto strach nemám, tam to prostě musí fungovat :twisted:
Co jsem koukal na video, kde tuhle kombinaci má, tak mi to nepřišlo nějak extrémně krátké.
https://www.youtube.com/watch?v=lQkCG4tfyik

Jezdil někdo z vás 6spd + 4.1 převod, nebo dokonce 4.3? :)
A ještě jedna otázka, 1.6 NBFL s otevřeným diffem bude mít pravděpodobně finální převod 4.3? (Vím, není nic jednoduššího než to zkusit :D )
Veet
 
Příspěvky: 371
Registrován: 12 zář 2014, 09:48

Re: 4.3 finální převod + 6 spd

Příspěvekod Andre_fux » 13 črc 2016, 07:21

otevřený diff byl téměř vždy 4.1
NB 1.6 (81kW) 11.09.1999 Titanium Gray II
NA 1.6 (66kW) 28.10.1996 Montego Blue Mica
„Nejsme tak bohatí, abychom si mohli kupovat levné věci.“ - Baťa
Organizace hromadných nákupů na IL se slevou Aktuální kolo
Uživatelský avatar
Andre_fux
 
Příspěvky: 2118
Obrázky: 1
Registrován: 28 čer 2011, 19:10
Bydliště: 1% Jihomoravský kraj, 99% Středočeský kraj :(

Re: 4.3 finální převod + 6 spd

Příspěvekod buteo » 13 črc 2016, 07:38

Můžem to probrat (a můžeš vyzkoušet) příští sobotu v Písku, pokud dorazíš. ;)
buteo
 
Příspěvky: 928
Registrován: 23 úno 2012, 14:02

Re: 4.3 finální převod + 6 spd

Příspěvekod Veet » 13 črc 2016, 07:42

buteo píše:Můžem to probrat (a můžeš vyzkoušet) příští sobotu v Písku, pokud dorazíš. ;)

Dorazím, díky :)
Veet
 
Příspěvky: 371
Registrován: 12 zář 2014, 09:48

Re: 4.3 finální převod + 6 spd

Příspěvekod vhml » 13 črc 2016, 09:15

Fungovat to bude výtečně, o to neměj strach. Jen to bude mít pekelně krátkou jedinčku, s kterou by se nechalo orat, ale zbytek bude fungovat lépe. Však si to nakresli do grafu.
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: 4.3 finální převod + 6 spd

Příspěvekod AndrewG » 13 črc 2016, 13:56

Mam 5spd a 4.625 prevod. Vychadza to podobne ako 6q s 4.3 s tym ze so 6spd mas pouzitelnejsie otacky na 6tke... Kazdopadne ja som nadseny auto funguje prave na okreskach paradne a aj po prekroceni 150kmh taha dalej. A teda nabera to tempo celkom slusnym sposobom, na miestach kde som sa dokazal rozbehnut na 130kmh medzi zakrutami sa rozbehnem teraz v klude na 150. Cize chod do toho ! Popri tom odporucam 1.6 zotrvak idealne fidanza alebo iny hlinikovy :-)
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: 4.3 finální převod + 6 spd

Příspěvekod Veet » 13 črc 2016, 14:54

Jo, zrovna o víkendu jsem tam dal 1.6 odlehčený setrvák od RPC. Nezvážil jsem ho, ale měl by mít něco mezi 4,3-4,5 Kg, hliníkový není :)
Tak když to tak poslouchám, tak doufám, že ten druhý diferenciál, který mám doma, má 4.3 stálý převod :twisted:
Veet
 
Příspěvky: 371
Registrován: 12 zář 2014, 09:48

Re: 4.3 finální převod + 6 spd

Příspěvekod MiataTurbo » 13 črc 2016, 14:59

Když to tak čtu, taky jsem nasadil asi před rokem lehkej setrvák od F1 Racing a hrozně mi při brždění motorem rachtá v převodovce :D Vám ne? Díky
Miata 1992 1.6 turbo-fun
GReddy original turbo kit

Mini Cooper S R56 235whp
Uživatelský avatar
MiataTurbo
 
Příspěvky: 90
Registrován: 31 bře 2014, 16:41

Re: 4.3 finální převod + 6 spd

Příspěvekod Veet » 13 črc 2016, 15:12

Jak rachtá? Já si akorát všimnul větší hlučnosti mezi 3 a 4 tisíci otáček. Hlavně když jedu konstantní rychlostí a motor skoro nezabírá, při dekceleraci tedy taky, ale už né tolik :)
Co jsem zjišťoval na zahraničních fórech, tak je to běžná věc. Diskuzí o zvýšení hluku po montáži lehčího setrvačníku je tam víc než dost :)
Veet
 
Příspěvky: 371
Registrován: 12 zář 2014, 09:48

Re: 4.3 finální převod + 6 spd

Příspěvekod AndrewG » 13 črc 2016, 20:32

ja nemám žiadny zlý efekt a ktorých som toľko čítal a o ktorých ma ludia toľko varovali. ziadne zvyšene vibracie, žiadny hluk, žiadny problem s rozbiehanim, len ochota auta vytačať do 7300ot a krásne jednoduché medziplyny
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Další

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 65 návštevníků

cron