Andy4 píše:POzdravujem, ja som kúpil jazdenú sadu B6 z aniversárky so 130tis KM a najazdili som na nich ďalších 30tis KM. Na teste tlmičov ukázalo hodnoty medzi 92-97% účinnosti. Nieje o čom, auto na B6 je rovnako komforné ako OEM, len je akési pevnejšie v zákrutách A pri rozumnom znížení (rozumej 25-30mm) sa dajú denne používať.
Tommy014 píše:
Pokud je mi známo tak B6 se nerovnají Bilstein z Anni/Sportive ...jen aby se to nezaměňovalo. Pointa je ale přínosná ....sežen bilstein podvozek, klidně jetej a budeš mít rohlík na gzichtě za pár korun
moah píše:Tommy014 píše:
Pokud je mi známo tak B6 se nerovnají Bilstein z Anni/Sportive ...jen aby se to nezaměňovalo. Pointa je ale přínosná ....sežen bilstein podvozek, klidně jetej a budeš mít rohlík na gzichtě za pár korun
Je tu nekdo schopen vysvetlit rozdily mezi temi sportive a b6/8 ? At uz se nam to konecne objasni
tomas93 píše:Chtěl bych dávat pružiny Eibach Pro kit -25mm, na tyhle snížené (i když jen trochu) pružiny bude asi lepší dát B8 tlumiče než B6 že? A horní uložení nějaká standard? Mám NBfl 1.8
Tommy014 píše:moah píše:Tommy014 píše:
Pokud je mi známo tak B6 se nerovnají Bilstein z Anni/Sportive ...jen aby se to nezaměňovalo. Pointa je ale přínosná ....sežen bilstein podvozek, klidně jetej a budeš mít rohlík na gzichtě za pár korun
Je tu nekdo schopen vysvetlit rozdily mezi temi sportive a b6/8 ? At uz se nam to konecne objasni
B6 mají dlouhý zdvih takže jsou na standardní pružiny, B8 mají krátký zdvih takže jsou na zkrácené pružiny. Techničtější detail by asi zvládl někdo další. Bilsteiny na mazdě jsou taky ještě nějak konstrukčně jiné
Tommy014 píše:moah píše:Tommy014 píše:
Pokud je mi známo tak B6 se nerovnají Bilstein z Anni/Sportive ...jen aby se to nezaměňovalo. Pointa je ale přínosná ....sežen bilstein podvozek, klidně jetej a budeš mít rohlík na gzichtě za pár korun
Je tu nekdo schopen vysvetlit rozdily mezi temi sportive a b6/8 ? At uz se nam to konecne objasni
B6 mají dlouhý zdvih takže jsou na standardní pružiny, B8 mají krátký zdvih takže jsou na zkrácené pružiny. Techničtější detail by asi zvládl někdo další. Bilsteiny na mazdě jsou taky ještě nějak konstrukčně jiné
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 127 návštevníků