Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

Příspěvekod Andre_fux » 20 čer 2016, 18:27

Dle fotky třmenu to budou velké brzdy na 90%. Pokud to chceš na 100% pošli mi vin do SZ
NB 1.6 (81kW) 11.09.1999 Titanium Gray II
NA 1.6 (66kW) 28.10.1996 Montego Blue Mica
„Nejsme tak bohatí, abychom si mohli kupovat levné věci.“ - Baťa
Organizace hromadných nákupů na IL se slevou Aktuální kolo
Uživatelský avatar
Andre_fux
 
Příspěvky: 2118
Obrázky: 1
Registrován: 28 čer 2011, 19:10
Bydliště: 1% Jihomoravský kraj, 99% Středočeský kraj :(

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

Příspěvekod whisper » 22 čer 2016, 13:11

Keďže veľa z vás ich odporúča, objednal som si Hawk HP+ na predok aj zadok (spolu 260€ s dopravou), lebo súčasné HPS viem relatívne rýchlo prehriať... Tak snáď za tú cenu stoja 8-)

Viete odporučiť brzdovku ktorú dostať za rozumnú cenu (tj. nie desiatky Eur alebo zo zahraničia)?
Ponúkam celý sortiment produktov SkidNation so zľavou pre členov - napíšte správu.

Radosť je moje palivo.
Uživatelský avatar
whisper
 
Příspěvky: 1151
Obrázky: 6
Registrován: 11 lis 2012, 17:25
Bydliště: Bratislava [SK]

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

Příspěvekod AndrewG » 22 čer 2016, 18:40

ate typ200 - šalković
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

Příspěvekod vhml » 24 čer 2016, 07:06

Taky jezdím ATE TYP200. Závodní kapalina za civilní cenu :-)
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

Příspěvekod TomHorn » 09 črc 2016, 01:08

Máte prosím někdo zkušenosti s deskami BREMBO HIGH PERFORMANCE? Jsem před akutní koupí předních destiček na NB, bohužel jsem kontroloval jen vnější stranu a tyhle jsou z těch (snad) lepších aktuálně k mání.
Diky za názory Tom.
TomHorn
 
Příspěvky: 53
Registrován: 05 led 2014, 21:50
Bydliště: Motol

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

Příspěvekod spooon » 02 srp 2016, 00:19

koukám tak na grafy teplot a koeficientu tření, a je zajímavý, že EBC YS má v porovnání s HAWK HP+ lepší výsledky, jak výdrží max. teploty, tak třecím koeficientem. Ale přitom zkušenost většiny zde hovoří opačně.

HP+ -> největší třecí koeficient 0,55 při cca 350°C. Použitelný dle grafu jsou do řekněme 500°C
EBC YS -> koeficient 0,6 (bohužel nenašel jsem žádný hezký graf jako u Hawk, takže nevím v jakých teplotách), a údajně použitelnost do 900°C

Hawk:
Obrázek
EBC:
Obrázek
spooon
 
Příspěvky: 533
Obrázky: 0
Registrován: 03 kvě 2012, 22:58

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

Příspěvekod MacTeine » 02 srp 2016, 10:04

EBC YS se mi povedlo v beznem silnicnim (a okreskovem :twisted: ) provozu ohrat tak, aby fakt kousali, (hodne brzdili) jen opravdu parkrat. Piskani je minimalni, slabe zahrate brzdi take dobre. I studene v zime ujdou, ale nejde je takhle moc zadupnout, to mi prijde, ze se tak slabou vterinku chytaji.
Najit graf by bylo super! :)
NCfl 2011 2.0 Karai
Ex: NBfl 2001 1.8
Uživatelský avatar
MacTeine
 
Příspěvky: 431
Registrován: 30 bře 2014, 19:37
Bydliště: Praha

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

Příspěvekod spooon » 02 srp 2016, 21:55

ha, tak zde něco:

Obrázek

Takže je jasné, že YS potřebují celkem dost zahřát, aby fungovali

(mmch zase tenhle graf úplně nekoresponduje s obrázkem EBC výše ohledně součinitele tření, minimálně u GS)
spooon
 
Příspěvky: 533
Obrázky: 0
Registrován: 03 kvě 2012, 22:58

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

Příspěvekod AndrewG » 02 srp 2016, 22:33

Netreba vsetkym kecom marketingu verit.ludia vo svete tirz neklamu. Carbotech napr pri xp8, uvadza nrjakych 0,56 a su s ys neporovnatelne. To ze ys sa daju naozaj prehriat aj na beznej ceste moze potvrdit whisper ktoreho som viezol a uvaril och. (Okrem toho ze dymili tak nebrzdili ani hovno :-D)
povedal by som ze vyssie uvedeny obrazok moze platit akurat s vynimkou toho ze peak dosahuju naozaj mozno niekde okolo 300-400°C(teploty len tak strielam, no 900°C to ani nahodou nie je, to kotúč musí žiariť ako autá na lemans :-D (pokial sa moc materiál kotúčov moc nelíši od nejakej konštrukčnej ocele) aj to len keď maju fakt dobrú transfer layer na kotúči. nasleduje potom rapidný pokles výkonu, dym z kolies a absolútna neschopnosť brzdiť :-) som celkom zvedavý na Carbone Lorraine CR5+
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

Příspěvekod drgi » 03 srp 2016, 19:19

AndrewG = na akom aute a kolko km mali najazdene tie YS ? boli spravne "vypalene" po zabehnuti ?
drgi
 
Příspěvky: 14
Registrován: 09 led 2014, 09:15

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 68 návštevníků