Díky za rady, kabely jsem objednal, na VVT je trochu problém s výběrem, protože je skoro nikdo nedělá... Jako bonus jsem zjistil vypraskanej výfuk za středovým dílem... takže rozebrat, nechat zavařit nerezem a znovu zpět...
Výfuk opraven, přetěsněn, auto docela fajn utichlo. Výměna kabelů pořešila i cukání (asi). Nicméně na emisích jsme stále bohatí, takže další kolo výměn, aneb čidlo teploty a váha vzduchu...
Tak nakonec se výměna za novou váhu vzduchu nekonala, nicméně konala se výměna za celý Autoexe sací kit i s váhou vzduchu, která je snad funkční. Celé řešení nebylo tak plug&play jak jsem si myslel. Bylo nutné přemístit vodu na druhou stranu (vyřešit nové držáky), trochu porozmotat elektroinstalaci a napáchat to dovnitř. Zatím můžu říct akorát to, že spodek se sbírá o něco hůř a jak na tom bude vršek zatím nevím... Jo a je to strašnej bengál...
to že se přesouvá voda je jasný a to že se to hůř sbírá odspod taky... čim kratší cesta mezí filtrem a klapkou, tím víc se výkon přesouvá do vyšších otáček