NAcko a drncani

NAcko a drncani

Příspěvekod evlo » 08 říj 2016, 22:30

Narval jsem do NA Showy z NB, maj najeto pod 3000km. A normalne furt me to na dirach dela docela vyrazny zvuk, coz NBcko nedelalo. Je to u NA normalni, ze se treba vic krouti kastle nebo tak neco, ze to neni tak utlumene?

Jinak to funguje jak ma bych rekl, vzdycky nachystam zada, ze dostanou ranu jako by dostali na starym podvozku, ale nic se nestane. Na mokru me neskace zadek nahoru a dolu atd.
evlo
 
Příspěvky: 852
Registrován: 24 zář 2011, 21:12

Re: NAcko a drncani

Příspěvekod evlo » 11 říj 2016, 17:16

Nebo jinak - je tu nekdo s NA a nejakym nevyjetym podvozkem a nedrnaca mu to?
evlo
 
Příspěvky: 852
Registrován: 24 zář 2011, 21:12

Re: NAcko a drncani

Příspěvekod AndrewG » 12 říj 2016, 07:50

U mna drnca:
Kastlik spolujazdca
Palubka ako taka
Plech ktory mam okolo filtra

Co drncat moze:
Vsetky plechy okolo vyfuku, to by asi drncalo uz davno.
Zamky strechy su castym drncadlom a buchadlom :-D
Este plech nad nadrzou.
Kazdopadne bez ramu a railov sa to auto krutilo ako sialene a drncalo, ano :D
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: NAcko a drncani

Příspěvekod Robo96 » 12 říj 2016, 08:01

vyrazny zvuk na nerovnostiach mi zacalo na NBcku robit tiez ked som nahodil hard top minuly mesiac, bolo to take klepnutie. po dvoch tyzdnoch som si vzpomenul ze som z neho vybral jeden ten plastovy kryt ktory je na zamku, taky kuzel ktory zapada do diery ramu okna takze to tam klepalo kov o kov, potom este dost klepali zamky strechy. musis spolujazdca vozit a nech pocuva odkial to ide :lol:
2001 NB2 Brilliant Black 1.6 → 1.8 swap - donor
1995 NA2 Brilliant Black 1.6 → full NB2 1.8 swap.. hotovo, Eaton M62 supercharged
Uživatelský avatar
Robo96
 
Příspěvky: 974
Obrázky: 17
Registrován: 26 led 2016, 18:08

Re: NAcko a drncani

Příspěvekod Renee » 12 říj 2016, 08:07

Já mam urvanou levou kost stabilizátoru, takže to taky dělá docela výraznou ránu... :)
1993 NA 1.6 85kW. 6q, 4.1 torsen, MeisterR. How did that happen?
Renee
 
Příspěvky: 961
Registrován: 18 čer 2016, 09:29
Bydliště: Praha

Re: NAcko a drncani

Příspěvekod evlo » 12 říj 2016, 08:29

Tak ono to drncalo vzdycky, ale doufal jsem, ze to tedka ustane po te vymene. Hlavne na dlazebnich kostkach, to se me i volant hejbe zprava doleva.

Fakt nevim co je spatne, NBcko i s najezdem ctvrt milionu kilometru takhle neprijemene na kostkach neni. NBcko s cca 110000km, co melo tenhle podovozek, tak ne tech stejnych kostkach jelo tak, ze jsem vedel, ze jedu po kostkach, ale nijak me to neobtezovalo.

Razy uz to ted tlumi, takze tenhle aspekt drncani vyresen.

Kdyz se divam na ty ceny tady
viewtopic.php?f=6&t=4590 - 11000 za frame rails a braces
TR Lane rollbar je za 12000.
To to je 23 000 + cas straveny instalaci (coz me asi stve nejvic, ze proste v pripade, i nezavinene, nehody, strasny ojeb s deinstalaci a prodejem, nebo instalaci do dalsiho auta).

Takze to bych fakt potreboval nejak jiste vedet/zjistit, ze to problem vyresi.




Ale zas abych to dal do perspektivy - nepisu o necem jako je hluk co dela NB s bisltein b6 + tein na lehce rozmlacene silnici - takova tragedie to neni, spis to porovnavam s novym autem a NB v perfektnim technickem stavu, kterou sem mel predtim, takze taky vpodstate novy auto :D .


Jinak to teda chapu zatim tak, ze nikdo komu to nedrnca tu neni.
evlo
 
Příspěvky: 852
Registrován: 24 zář 2011, 21:12

Re: NAcko a drncani

Příspěvekod evlo » 24 říj 2016, 17:36

Tak jsem dneska objevil, ze kdyz drzim fakt pevne volant, tak to ani na kostkach moc nedrnca, zrejme u NB co jsem mel hodne udelal posilovac, ktery to proste podrzi!
evlo
 
Příspěvky: 852
Registrován: 24 zář 2011, 21:12


Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 175 návštevníků

cron