Tak ono to drncalo vzdycky, ale doufal jsem, ze to tedka ustane po te vymene. Hlavne na dlazebnich kostkach, to se me i volant hejbe zprava doleva.
Fakt nevim co je spatne, NBcko i s najezdem ctvrt milionu kilometru takhle neprijemene na kostkach neni. NBcko s cca 110000km, co melo tenhle podovozek, tak ne tech stejnych kostkach jelo tak, ze jsem vedel, ze jedu po kostkach, ale nijak me to neobtezovalo.
Razy uz to ted tlumi, takze tenhle aspekt drncani vyresen.
Kdyz se divam na ty ceny tady
viewtopic.php?f=6&t=4590 - 11000 za frame rails a braces
TR Lane rollbar je za 12000.
To to je 23 000 + cas straveny instalaci (coz me asi stve nejvic, ze proste v pripade, i nezavinene, nehody, strasny ojeb s deinstalaci a prodejem, nebo instalaci do dalsiho auta).
Takze to bych fakt potreboval nejak jiste vedet/zjistit, ze to problem vyresi.
Ale zas abych to dal do perspektivy - nepisu o necem jako je hluk co dela NB s bisltein b6 + tein na lehce rozmlacene silnici - takova tragedie to neni, spis to porovnavam s novym autem a NB v perfektnim technickem stavu, kterou sem mel predtim, takze taky vpodstate novy auto
.
Jinak to teda chapu zatim tak, ze nikdo komu to nedrnca tu neni.