MS3 ecu vs. povodna ECU

MS3 ecu vs. povodna ECU

Příspěvekod elektron » 23 říj 2012, 21:49

Po instalacii MS3 ECU vykon klesol oproti povodnej riadiacke ECU s piggy back jednotkami z 207 hp na 172hp.Trochu sklamanie ,cakal som viac,ale aspon je jasne ze riadiacka funguje spravne a podla teploty v nasavaciom potrubi oneskoruje predstih zazihu.
Motor som sice netocil az do 7200 ,ale "len" do 6500, koli este nedokoncenemu vstrekovaniu vody do sania na ochladenie nasavaneho vzduchu za kompresorom.
Merane na 4 prevodovom stupni, AFR v rozmedzi 12.0-11.2.Teplota nasavaneho vzduchu pri merani dosiahla 78 C.Max.tlak kompresora 0.5baru.
Přílohy
brzda.JPG
Namerane s povodnou ECU a piggyback jednotkou. 5.vstrekovac cca 460cc nainstalovany priamo v sacom potrubi.
DSC07875.JPG
Namerane s megasquirt
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: MS3 ecu vs. povodna ECU

Příspěvekod pajo106 » 24 říj 2012, 13:50

elektron píše:Po instalacii MS3 ECU vykon klesol oproti povodnej riadiacke ECU s piggy back jednotkami z 207 hp na 172hp.
Motor som sice netocil az do 7200 ,ale "len" do 6500,....


cau...trosku nerozumiem, ved ked pozrem ten prvy graf s piggy back, tak pri 6500 rpm ak dobre idem po ciarach mas nieco okolo 160ps vykon motora... tzn. ze ti vykon pri konretnych otackach narastol... ci som uz uplny pako? :)
ako ti fici volnobeh, studene starty atd. na tej MS? vsetko v pohode, ako seria? ci su nejake obmedzenia? ja sa neviem popasovat s iddle valve...tak mam aj za studena volnobeh 800 :)
honda accord coupe 3.0V6/AT/200k/LPG
honda civic 4D 5G 1.5/AT/101k
honda NC700S ABS

ex: mazda MX-5 miata 96 1.6 turbo
pajo106
 
Příspěvky: 86
Registrován: 17 kvě 2011, 20:54

Re: MS3 ecu vs. povodna ECU

Příspěvekod elektron » 25 říj 2012, 09:05

Ano, ale to ides asi po krivke vykonu na kolese, krivka vykonu motora je "o cosi" vyssie :))

Volnobeh mam pomerne (este sa to ale da jemne doladit) v poho, len treba viac otacok kym nastartuje,potom 1500 a postupne v zavislosti od teploty idu dole.

Uz mas zapojeny kompresor,mas hotside alebo coldside? Ak hotside tak jednu alebo dve skrtiace klapky?
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: MS3 ecu vs. povodna ECU

Příspěvekod Borgi » 25 říj 2012, 09:16

Doufám že to máš odladěný na SVOJE auto a nenahrál si tam nějakou mapu od někoho. Jestli totiž jo tak se nedivím a už pomalu hledej novej motor ;)
Uživatelský avatar
Borgi
 
Příspěvky: 761
Registrován: 11 úno 2010, 09:03

Re: MS3 ecu vs. povodna ECU

Příspěvekod Zaplik » 25 říj 2012, 09:31

:D ladils to vůbec? máš správně nastaveny čidla? strašně by mě to zajimalo, ulož celej projekt dej sem na co jezdíš
bez turba dneska jezdí už jen sekačky
Zaplik
 
Příspěvky: 502
Registrován: 02 led 2010, 20:16
Bydliště: olomoucko

Re: MS3 ecu vs. povodna ECU

Příspěvekod MAXsport » 25 říj 2012, 09:59

Tak to nejsem jediný, kdo si myslí, že ten MS je špatně nalazený :D
MAXsportpneu.cz závodní pneumatiky s homologací na silnice
Polyspeed silentbloky pro MX-5 - Group buy polyurethanové silentbloky s různou tvrdostí pro MX-5
michal@maxsportpneu.cz
MAXsport
 
Příspěvky: 1401
Registrován: 15 led 2012, 15:40

Re: MS3 ecu vs. povodna ECU

Příspěvekod pajo106 » 25 říj 2012, 10:56

elektron píše:Uz mas zapojeny kompresor,mas hotside alebo coldside? Ak hotside tak jednu alebo dve skrtiace klapky?

ja nemam kompresor ale turbo :) cely motor seria, akurat nejake cidla pomenene a ecu VEMS (co je v podstate "klon" MS)...
nezda sa mi ze by to s MS malo mat mensi vykon ako s piggyback... ked pises ze mas korekciu predzapalov na zaklade IAT, podla mna bude tam pes zakopany, s piggy si mal predzapaly vacsie...
honda accord coupe 3.0V6/AT/200k/LPG
honda civic 4D 5G 1.5/AT/101k
honda NC700S ABS

ex: mazda MX-5 miata 96 1.6 turbo
pajo106
 
Příspěvky: 86
Registrován: 17 kvě 2011, 20:54

Re: MS3 ecu vs. povodna ECU

Příspěvekod Zaplik » 25 říj 2012, 12:26

jako ta teplota to je tragedie, to v létě nemůže jet vůbec. pokud tam máš opsanou předstihou tabulku z usa tak ta většinou je na 87 oktanů tak to klidně cely tak jak je posuň o 6 stupňu nahoru. Ja mam čidlo nasavanyho vzduchu až v sání a nikdy mě teplota nešla přes 42 stupňů (pokud auto nestálo třeba ve frontě), jezdím na MS2 ulož projekt ja se podívám co tam máš.
Přílohy
622150_378945498850557_766501936_o.jpg
na vzhled to rozhodně nejede,..
bez turba dneska jezdí už jen sekačky
Zaplik
 
Příspěvky: 502
Registrován: 02 led 2010, 20:16
Bydliště: olomoucko

Re: MS3 ecu vs. povodna ECU

Příspěvekod elektron » 25 říj 2012, 20:49

Urcite je mozne sa s mapami este pohrat,ale ak by som to mal kompletne zle naladene, resp. cidla nespravne nastavene,tak krivka vykonu resp. krutiaceho momentu by mala seky a podobne. Takisto by hodnoty AFR nemohli oscilovat v rozmedzi 11-12 pri celom merani na brzde, ak by som palivovu mapu uplne odflakol. Samozrejme medzery v nastaveniach mam a len sa ucim fungovat s MS-kom.

To Zaplik > kam Ti mozem poslat subor s mojimi nastaveniami?

Bohuzial intercooler pouzit pri mojej instalacii nemozem ,uvidim kolko a ci vobec nieco pomoze vstrekovanie vody do sacieho potrubia a telesa skrtiacej klapky.
Teplotu moze tiez jemne skreslovat aj umiestnenie cidla teploty priamo do liatinoveho sania,ktore je sucasne zohrievane motorom.
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp
Uživatelský avatar
elektron
 
Příspěvky: 360
Registrován: 13 dub 2010, 22:36
Bydliště: Zilina

Re: MS3 ecu vs. povodna ECU

Příspěvekod Zaplik » 25 říj 2012, 21:47

pod přirubu k sání (na hlavě) dej termotěsnění (to plastovy tlusty) mohlo by tě to pomoct ať to neohřívá ještě i hlava. hoď mě to třeba na zaplik@mazdasport.cz
bez turba dneska jezdí už jen sekačky
Zaplik
 
Příspěvky: 502
Registrován: 02 led 2010, 20:16
Bydliště: olomoucko


Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 180 návštevníků

cron