od elektron » 25 říj 2012, 20:49
Urcite je mozne sa s mapami este pohrat,ale ak by som to mal kompletne zle naladene, resp. cidla nespravne nastavene,tak krivka vykonu resp. krutiaceho momentu by mala seky a podobne. Takisto by hodnoty AFR nemohli oscilovat v rozmedzi 11-12 pri celom merani na brzde, ak by som palivovu mapu uplne odflakol. Samozrejme medzery v nastaveniach mam a len sa ucim fungovat s MS-kom.
To Zaplik > kam Ti mozem poslat subor s mojimi nastaveniami?
Bohuzial intercooler pouzit pri mojej instalacii nemozem ,uvidim kolko a ci vobec nieco pomoze vstrekovanie vody do sacieho potrubia a telesa skrtiacej klapky.
Teplotu moze tiez jemne skreslovat aj umiestnenie cidla teploty priamo do liatinoveho sania,ktore je sucasne zohrievane motorom.
16 ND ceramic, recaro, bilstein
99 NB 1.8 vvt BP-Z3 turbo, 240hp, VICS, 6speed, 3.6 lsd, ME221, bosch EV14, Koni, brake swap
ex 00 NB 1.8 coldside mp62, 210hp, MS2 MSlabs
ex 90 NA 1.6 116hp