od radep » 06 črc 2012, 23:41
Řekl bych, že při zatáčení je to normální, protože zatěžuješ servo... tím se trošku sníží otáčky motoru a řj chvíli trvá než na to zareaguje. Občasné výkyvy u bmw dělala ta lambda, ale u mazdy teď netuším protože mám novou lambdu a motor po go a dělá to taky. Řekl bych, že mám ještě načatý volnoběžný ventil - vydává různé divné zvuky a bzučí. Potřeboval bych nový ale nevím kde ho sehnat levně (asi pasuje i z jiného auta?)
DeTomas: jo a úplně nejlevnější co můžeš udělat hned je sundat klapku plynu a volnoběžný ventil a vyčistit je pořádně od oleje a usazenin.
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)