velky problem !!!!!

velky problem !!!!!

Příspěvekod michalgt » 28 kvě 2015, 19:20

Mam velky poblem z mojou mx. Menil som hlavu na mojej 66kw za hlavu z 85kw ako aj rj. Auto na rj zo 66kw ide normalne, ale ked zalozim rj z 85kw tak len chyti a hned zdochne. Ja to tipujem na vahu zvduchu, lebo moja stara 323gt to robila podobne, ked nebola vaha zapoje a chytila a hned zdochla. Neviete mi poradit ci to nemoze byt tym, alebo je tam nieco ine este? Aky kod maju vahy na tychto dvoch typoch?
michalgt
 
Příspěvky: 77
Registrován: 13 lis 2013, 21:56

Re: velky problem !!!!!

Příspěvekod LordJames » 28 kvě 2015, 19:39

Imobilizer to nema? ten taky dela to samy
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

Re: velky problem !!!!!

Příspěvekod michalgt » 28 kvě 2015, 19:47

Nebude to mat imobilizer pretoze auto nastartujem aj nahradnym klucom, ktory som si dal urobit len tak v zamocnictve :-)
michalgt
 
Příspěvky: 77
Registrován: 13 lis 2013, 21:56

Re: velky problem !!!!!

Příspěvekod AndrewG » 28 kvě 2015, 19:58

imobilizer nemusi byt v kluci :-)
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: velky problem !!!!!

Příspěvekod LordJames » 28 kvě 2015, 20:02

tak tak, muze to bejt nejakej externi cip (ikdyz nevim, jestli by to pak imobilizovala jednotka, to at poradi nekdo znalejsi)
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

Re: velky problem !!!!!

Příspěvekod michalgt » 28 kvě 2015, 20:24

No imobilizer by som mal ako privesok ci?
michalgt
 
Příspěvky: 77
Registrován: 13 lis 2013, 21:56

Re: velky problem !!!!!

Příspěvekod LordJames » 28 kvě 2015, 20:33

Treba. A jestli je na nej naucena ta 85kw jednotka a ty ho ted nemas...
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

Re: velky problem !!!!!

Příspěvekod Kadle626 » 28 kvě 2015, 23:09

Immo mám i na 626 a dělala mi to samý, a dělal to imobilizér, dalo se to ale ochcat, když jsi startoval, tak to chytlo a hned zdechlo, tak jsi nadále držel klíček v poloze startování a ono to napodruhý nebo na potřetí chytlo a běželo, teda aspoň u 626 mi to šlo :D Ale neni to asi konečný řešení :D
Mazda Miata 1.8 BP, Torsen T2, JR10 8x15 et20 wheels+Bridgestone RE002,Yokohama Parada Spec2, HKS SR exhaust, Japspeed full aluminium radiator, OTA intake, Nardi steering wheel,GoodRide brake hoses, G5 rollbar, 4-2-1 NBfl exhaust manifold....
Uživatelský avatar
Kadle626
 
Příspěvky: 101
Obrázky: 0
Registrován: 24 pro 2014, 21:37

Re: velky problem !!!!!

Příspěvekod Banji » 28 kvě 2015, 23:17

Zkoušel jsem u NB 1.6.
Odpojená váha vzduchu - Nastartuje, chcipne,
klíček s imobilizérem- nastartuje, běží,
klíček bez imobilizéru-nastartuje, chcípne.

Pokud ti to na jednu ECU běží a na druhou ne, bude to tím imobilizérem, protože váha vzduchu by vadila i 66kw ŘJ. ;)
enášestcéé
Uživatelský avatar
Banji
 
Příspěvky: 246
Registrován: 21 zář 2014, 20:52
Bydliště: Hen tam nekde na Hané

Re: velky problem !!!!!

Příspěvekod AndrewG » 29 kvě 2015, 00:48

este ma napadlo, mne tiez nabehlo a zdochlo, keď som mal odpojenú (úmyselne ! :D ) hadičku od volnobežného ventilu.... keď som to mal prasknuté to fungovalo akurát kolísali otáčky na volnobeh
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Další

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků