Odlehčování MX5

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod jardaj. » 17 črc 2013, 16:11

Kousí, nedělej z toho problem. Když je auto v pohybu tak to není problem řídit, a na místě je to trochu makačka, ale na místě točíš volantem ne tak často aby se to nedalo vydržet. Já mám na escortu RS turbo 130 kW se samosvorem na předku a přední hnanou nápravou taky bez posilovače. Tam je to horší o to, že pod plynem při více jak 3000 otáčkách kdy je na turbu obtok uzavřený a motor je naplno přeplňovaný se protáčí přední kola při akceleraci i na čtyřku, a to je velice výrazně cítit protáčení kol, což je dost nepříjemné, ale zase dobře při jízdě cítím co mě přední kola dělají. Je větší cit, protože to není posilovačem tlumené. Kdyby se mě chtělo v tom hrabat na MX5 tak bych posilovač asi vyhodil. Zase by bylo o starost méně. Mám na to stejný názor jako George. Pamatuji, že staré náklaďáky a není to zas z mého pohledu tak dlouho, neměly taky posilovač a to byla teprve makačka. Jinak k tomu řazení v zatáčce. Před zatáčkou s meziplynem podřadit a projíždět zatáčku pod plynem, ale dá se řadit i v zatáčce. Je to otázka zvyku.
jardaj.
 
Příspěvky: 552
Registrován: 21 pro 2011, 18:38
Bydliště: Tišnov

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod Mike » 17 črc 2013, 17:20

Nebo starý americký pickupy...nad přední nápravou osmilitr a samozřejmě bez posilovače:)
Jednou jsem viděl frajera, na jenom srazu amerik jak se s tim pral v jízdě zručnosti a byl to zažítek to jenom vidět:)
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled...
různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní
http://www.legendysilnic.cz
Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Obrázek
Uživatelský avatar
Mike
 
Příspěvky: 2275
Registrován: 20 dub 2010, 10:45
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod kousmen » 17 črc 2013, 20:07

Dobře. Dá se sehnat na NAčko hřeben řízení bez posilovače? :D
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod George » 17 črc 2013, 20:16

jasně, NAčka se dělala i bez posilovače
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod buteo » 17 črc 2013, 23:07

Můžu potvrdit - mám NAčko bez posilovače, ročník 91.
K tomu volant průměr 320: při jízdě bez problému, parkování je samozřejmě trochu posilovna.
Teď budu dávat volant 350, ale ne kvůli "síle", anobrž kvůli semiš.potahu a poloze.
buteo
 
Příspěvky: 928
Registrován: 23 úno 2012, 14:02

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod kousmen » 18 črc 2013, 07:15

Buteo: tak to už zní jinak...
Že se dělaly i bez posilovače, to už vím. I že tady taková je mezi náma. Dokonce když jsem vybíral siláče uchycení hřebenu řízení na FM, tak tam byla možnost s a bez posilovače, což znamená nejenom, že by mi ty siláče byly po výměně hřebenu na prd, ale taky že se bez posilovače dělaly. Spíš si myslím, že je to trochu nesehnatelný. Leda že by chtěl někdo se mnou vyměnit. Třeba by na tom posilovači ještě něco káplo. :D
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod LordJames » 18 črc 2013, 09:04

zkus se zeptat uzivatele Dad...ten se kdysi o posilovac nejak zajimal.
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod hroche » 18 črc 2013, 09:40

kousmen píše:Buteo: tak to už zní jinak...
Že se dělaly i bez posilovače, to už vím. I že tady taková je mezi náma. Dokonce když jsem vybíral siláče uchycení hřebenu řízení na FM, tak tam byla možnost s a bez posilovače, což znamená nejenom, že by mi ty siláče byly po výměně hřebenu na prd, ale taky že se bez posilovače dělaly. Spíš si myslím, že je to trochu nesehnatelný. Leda že by chtěl někdo se mnou vyměnit. Třeba by na tom posilovači ještě něco káplo. :D


taky jí mám bez posilovače a posilovač mi vůbec nechybí
hroche
 
Příspěvky: 1424
Registrován: 08 říj 2012, 13:17

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod George » 18 črc 2013, 11:11

měl jsem jedno NAčko bez posilovače, má ho teď Ota, tak se ho můžeš zeptat
Proud to be a "hater" that defends Authenticity
Uživatelský avatar
George
rádce
 
Příspěvky: 3793
Obrázky: 4
Registrován: 14 led 2010, 11:35
Bydliště: Karlštejn

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod cavan » 18 črc 2013, 12:17

ja mam doma wartburg bez posilovaca a tiez mi to tam nechyba.. :D
EX - (NBFL 1.8 VVT PHOENIX, HT, S2K seats, GV lip, Vmaxx, cooling plate, frame rails)
IN SERVICES - NBFL 1.6 NEVADA powered by LPG

vyroba frame rails, cooling plate (info po SZ)

www.aliiscolores.com
Uživatelský avatar
cavan
 
Příspěvky: 1252
Registrován: 30 lis 2012, 08:58
Bydliště: Čachtice / Bratislava

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 76 návštevníků

cron