od jardaj. » 17 črc 2013, 16:11
Kousí, nedělej z toho problem. Když je auto v pohybu tak to není problem řídit, a na místě je to trochu makačka, ale na místě točíš volantem ne tak často aby se to nedalo vydržet. Já mám na escortu RS turbo 130 kW se samosvorem na předku a přední hnanou nápravou taky bez posilovače. Tam je to horší o to, že pod plynem při více jak 3000 otáčkách kdy je na turbu obtok uzavřený a motor je naplno přeplňovaný se protáčí přední kola při akceleraci i na čtyřku, a to je velice výrazně cítit protáčení kol, což je dost nepříjemné, ale zase dobře při jízdě cítím co mě přední kola dělají. Je větší cit, protože to není posilovačem tlumené. Kdyby se mě chtělo v tom hrabat na MX5 tak bych posilovač asi vyhodil. Zase by bylo o starost méně. Mám na to stejný názor jako George. Pamatuji, že staré náklaďáky a není to zas z mého pohledu tak dlouho, neměly taky posilovač a to byla teprve makačka. Jinak k tomu řazení v zatáčce. Před zatáčkou s meziplynem podřadit a projíždět zatáčku pod plynem, ale dá se řadit i v zatáčce. Je to otázka zvyku.