Ryba píše:heč mě se na i na ledu protáčej obě kola:D
Ryba píše:Koby píše:ryba: a to je teda lamelák, že?
jj lamelovej KAAZ 1.5way nastavenej momentálně na 75%, na auto na normální ježdění silně nedoporučuju...
PavelS píše:Ryba píše:Koby píše:ryba: a to je teda lamelák, že?
jj lamelovej KAAZ 1.5way nastavenej momentálně na 75%, na auto na normální ježdění silně nedoporučuju...
Hele, ty s tim chceš dělat nějaký drifty apod? 75% je úplně strašný ne?
Pavel píše:Ten Kaaz nemá ani náhodou 75% svornost. Jeho svornost bude lehce nad 30%. Ten Rybův díky úpravě už nemá ani to.
PavelS píše:To bude rozumný
Rybo, ale na druhou stranu - těch sériovejch by woko 115k (nebo po NA tuningu třeba 150k) mi na drifty úplně ideální nepřijde ne??
Ryba píše:Pavel píše:Ten Kaaz nemá ani náhodou 75% svornost. Jeho svornost bude lehce nad 30%. Ten Rybův díky úpravě už nemá ani to.
a ty si co za odborníka?
Takže svornost nastavená z továrny udávající výrobcem 100% je asi podle tebe blbost žejo.
To že wellovo auto(Pavle, nejseš to ty doufam:D) po nasazení tohodle diferáku bez vědomosti o nutnosti přenastavení mu to auto v zatáčkách při malých rychlostech poskakovalo určitě ukazovalo na 30% svornost
A že hodně drifterů co měnej seriovej torsen nebo vlsd za kaaz sou asi taky blbci co?
A to že si jeden kamarád koupil cusco(defakto stejnej jak kaaz) nechal v základnim nastavení a po měsíci oddělal lamely určitě taky ukazovalo na 30% svornost.
Uživatelé procházející toto fórum: Seznam a 83 návštevníků