Kolik má diferák u mazdy svornost?

Re: Zahájení sezony :-)

Příspěvekod PavelS » 08 bře 2010, 17:03

Ryba píše:heč mě se na i na ledu protáčej obě kola:D


A my našema MX-5kama občas i vyjedem a nemáme to jako garážového povaleče, heč :lol:

sranda sranda sranda
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Zahájení sezony :-)

Příspěvekod PavelS » 08 bře 2010, 17:04

Ryba píše:
Koby píše:ryba: a to je teda lamelák, že?

jj lamelovej KAAZ 1.5way nastavenej momentálně na 75%, na auto na normální ježdění silně nedoporučuju...


Hele, ty s tim chceš dělat nějaký drifty apod? 75% je úplně strašný ne? :D
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Zahájení sezony :-)

Příspěvekod Winie » 08 bře 2010, 17:45

PavelS píše:
Ryba píše:
Koby píše:ryba: a to je teda lamelák, že?

jj lamelovej KAAZ 1.5way nastavenej momentálně na 75%, na auto na normální ježdění silně nedoporučuju...


Hele, ty s tim chceš dělat nějaký drifty apod? 75% je úplně strašný ne? :D

ryba to ma na drifty a okruhy.
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Zahájení sezony :-)

Příspěvekod Ryba » 08 bře 2010, 18:50

koukám, že sem ani nemusim chodit, stačí mi tu tiskový mluvčí winie:D

Stačí se podívat na moje úpravy a je jasný, že to prostě neni auto na denní ježdění, takže jo, auto mám defakto jen na okruh, drifty, slalomy a tak :D
Přičemž nastavení diferáku je víc do driftovna než gripovna:D

A občas to auto taky vytáhnu z garáže. (a pak zase zatáhnu) :lol:
Uživatelský avatar
Ryba
špion
 
Příspěvky: 1031
Registrován: 26 led 2010, 01:02

Re: Zahájení sezony :-)

Příspěvekod Pavel » 08 bře 2010, 22:01

Ten Kaaz nemá ani náhodou 75% svornost. Jeho svornost bude lehce nad 30%. Ten Rybův díky úpravě už nemá ani to.
Pavel
 
Příspěvky: 64
Registrován: 19 úno 2010, 20:10

Re: Zahájení sezony :-)

Příspěvekod Ryba » 08 bře 2010, 23:24

Pavel píše:Ten Kaaz nemá ani náhodou 75% svornost. Jeho svornost bude lehce nad 30%. Ten Rybův díky úpravě už nemá ani to.

a ty si co za odborníka?

Takže svornost nastavená z továrny udávající výrobcem 100% je asi podle tebe blbost žejo.
To že wellovo auto(Pavle, nejseš to ty doufam:D) po nasazení tohodle diferáku bez vědomosti o nutnosti přenastavení mu to auto v zatáčkách při malých rychlostech poskakovalo určitě ukazovalo na 30% svornost :lol: :lol:

A že hodně drifterů co měnej seriovej torsen nebo vlsd za kaaz sou asi taky blbci co?

A to že si jeden kamarád koupil cusco(defakto stejnej jak kaaz) nechal v základnim nastavení a po měsíci oddělal lamely určitě taky ukazovalo na 30% svornost.
Uživatelský avatar
Ryba
špion
 
Příspěvky: 1031
Registrován: 26 led 2010, 01:02

Re: Zahájení sezony :-)

Příspěvekod PavelS » 08 bře 2010, 23:32

To bude rozumný :lol:

Rybo, ale na druhou stranu - těch sériovejch by woko 115k (nebo po NA tuningu třeba 150k) mi na drifty úplně ideální nepřijde ne??
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Zahájení sezony :-)

Příspěvekod Ryba » 08 bře 2010, 23:41

PavelS píše:To bude rozumný :lol:

Rybo, ale na druhou stranu - těch sériovejch by woko 115k (nebo po NA tuningu třeba 150k) mi na drifty úplně ideální nepřijde ne??

Ne neni to na drifty ideální auto. Je to s nim těžký pro malej výkon, krátkej rozvor, ale přesto je to stim kurňa zábava a jde to minimálně v rychlostech na 2 nebo 3. Je to pro mě výzva. Moh bych si jako každej jarda koupit bmw nebo dvoukilo a driftovat s prstem v nose, ale já se to rači naučim na podstatně těžšim konceptu a pak třeba přejdu dál, třeba mě to omrzí, třeba se v tom rozflákám. Kdo ví.

A výkon neni všechno, stačí se podívat s jakym výkonem driftovali kdysi v D1 s AE86...
Uživatelský avatar
Ryba
špion
 
Příspěvky: 1031
Registrován: 26 led 2010, 01:02

Re: Zahájení sezony :-)

Příspěvekod PavelS » 08 bře 2010, 23:59

Aha - no já tomu prd rozumim, tak doufám že nás někdy vemeš sebou...!
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Zahájení sezony :-)

Příspěvekod Pavel » 09 bře 2010, 09:25

Ryba píše:
Pavel píše:Ten Kaaz nemá ani náhodou 75% svornost. Jeho svornost bude lehce nad 30%. Ten Rybův díky úpravě už nemá ani to.

a ty si co za odborníka?

Takže svornost nastavená z továrny udávající výrobcem 100% je asi podle tebe blbost žejo.
To že wellovo auto(Pavle, nejseš to ty doufam:D) po nasazení tohodle diferáku bez vědomosti o nutnosti přenastavení mu to auto v zatáčkách při malých rychlostech poskakovalo určitě ukazovalo na 30% svornost :lol: :lol:

A že hodně drifterů co měnej seriovej torsen nebo vlsd za kaaz sou asi taky blbci co?

A to že si jeden kamarád koupil cusco(defakto stejnej jak kaaz) nechal v základnim nastavení a po měsíci oddělal lamely určitě taky ukazovalo na 30% svornost.

Jsem to já :) . Bohužel u Kaazu nikde skutečnou svornost neuvádí. Těžko se to vysvětluje, zvláš když nejsem odborník a mám to vysvětlené tak říkajíc z druhé ruky. Ten Kaaz je skutečně nastaven na 100% funkčnost ne svornost, ale těch 100% je maximum, který diferák zvládne (na které je stavěn) a to je ta 30-40% svornost. Cusco svornost uvádí a jejich 2-way má tuším 38% svornost. Sérivý diferenciál v normálních autech (Honda, Mazda) má svornost zhruba 8-12%. 100% svornost má jedině zavařený diferenciál. Hodně se k tomuto číslu blíží závodní kolíkové diferenciály (cca 70%). Lamelové toho nemají šanci dosáhnout. Dost dlouho jsem laboroval, jestli (stejně jako ty) nemám svornost snížit. Dokonce mi to Dany domlouval u nějakého specialisty na diferáky u Hasíka, ale ten od toho dal okamžitě ruce pryč, protože není přesně popsaný postup od výrobce. Proto jsem nakonec nechal Kaazu v sériovém nastavení na plnou svornost. Co vím, tak to lehké poškubávání při rozjezdu, kdy dáš víc plynu je vlastnost lamelového diferenciálu a dělá to každému koho zatím znám.
Jestli se někomu Cusco rozpadlo po měsící používání, tak nejspíš došlo k špatné montáži. Já už mám najeto zhruba 5 tisíc km, jednu výměnu oleje (olej čistý) a dál se uvidí. Až se mi diferák rozpadne, odejdou lamely nebo se rozkočí zadní náprava, určitě dám vědět ;) .
Něco o diferenciálech se zvýšenou svorností:
http://typer.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=3
Pavel
 
Příspěvky: 64
Registrován: 19 úno 2010, 20:10

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 106 návštevníků