Řemenice se dá objednat na IL:
http://www.ilmotorsport.de/shop/article_detail.php5?aid=1570&oid=383&depth=3&page=1&count=27Jinak možnosti opravy:
-větší klín - nelze, protože by se moc oslabila klika, toho materiálu tam moc není navíc. Krom toho to stejně znamená vytáhnout motor a kliku z auta a nechat ji vyfrézovat na mašině aby byla přesná.
- drážka na opačné straně (o 180° otočená) - lze udělat, ale opět musí ven a vyfrézovat díru i na řemenici. Takto to mám já.
- loctite fix - lepidlo se dalo koupit i u nás někde, ale stálo hodně.
Pointou toho loctite fixu je, že ten klínek řemenici drží jenom při montáži - než se dotáhne ten šroub aby se neprotočila. Když už je správně dotažený šroub tak by řemenice na klice měla držet sama i bez klínku. Na řemenici se ještě dává lepidlo na šrouby aby ten spoj pojistilo.
Ať už to uděláš jakkoliv, tak ti nikdo nezaručí, že není poškozený předek kliky a že to vydrží... jediný korektní postup je výměna celého celku - kliky i řemenice, šroubu, klínku.
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)