Stratila vykon

Re: Stratila vykon

Příspěvekod vili22 » 14 čer 2014, 16:55

Mate niekto tu ozubenu remenicku? Neposkodenu? Zisla by sa aj ta hlavna sroba co ide do kluky. Pripadne ten kajlik do nej? A to lepidlo by sa ktore dalo pouzit? Spominaju tam nejaky Loctite Fix.
vili22
 
Příspěvky: 88
Registrován: 08 kvě 2011, 22:57

Re: Stratila vykon

Příspěvekod AndrewG » 14 čer 2014, 18:34

Neviem aké máš možnosti nákupu z USA a neviem či vôbec posielaju priamo do eu ale myslim že po dohode by to nebol určite problem.Pripadne možeš skúsiť prepravné spoločnosti (MSM transit je u nas na SVK ale zase neni problem poslat nasledne balik do CZ, ale určite sú aj u vás firmy čo vozia z USA...)
Je to obchod chlapíka na videu...lepidlo 9USD kajlik 6 remenicu tam maju tiež len neviem ktorý ročnik maš ty pokial starší tak by to nemusela byť tak strašná pálka (45USD) popozeraj sa tam a sam najlepšie vieš snáď čo potrebuješ ;)
http://www.ebay.com/sch/miatamecca/m.ht ... pg=&_from=
maju tam všetko čo potrebuješ, teda kajlik remenicu aj tú hmotu.
vačšiu dražku sa nepokušaj určite robiť, nepodari sa ti to nikdy trafiť na stred s dostupným náradim pre 99% ludi :)
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Stratila vykon

Příspěvekod radep » 14 čer 2014, 18:56

Řemenice se dá objednat na IL:
http://www.ilmotorsport.de/shop/article_detail.php5?aid=1570&oid=383&depth=3&page=1&count=27

Jinak možnosti opravy:
-větší klín - nelze, protože by se moc oslabila klika, toho materiálu tam moc není navíc. Krom toho to stejně znamená vytáhnout motor a kliku z auta a nechat ji vyfrézovat na mašině aby byla přesná.
- drážka na opačné straně (o 180° otočená) - lze udělat, ale opět musí ven a vyfrézovat díru i na řemenici. Takto to mám já.
- loctite fix - lepidlo se dalo koupit i u nás někde, ale stálo hodně.

Pointou toho loctite fixu je, že ten klínek řemenici drží jenom při montáži - než se dotáhne ten šroub aby se neprotočila. Když už je správně dotažený šroub tak by řemenice na klice měla držet sama i bez klínku. Na řemenici se ještě dává lepidlo na šrouby aby ten spoj pojistilo.

Ať už to uděláš jakkoliv, tak ti nikdo nezaručí, že není poškozený předek kliky a že to vydrží... jediný korektní postup je výměna celého celku - kliky i řemenice, šroubu, klínku.
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Předchozí

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků

cron