Pavel píše: ... http://typer.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=3
Ryba píše:koukám, že sem ani nemusim chodit, stačí mi tu tiskový mluvčí winie:D
Stačí se podívat na moje úpravy a je jasný, že to prostě neni auto na denní ježdění, takže jo, auto mám defakto jen na okruh, drifty, slalomy a tak
Přičemž nastavení diferáku je víc do driftovna než gripovna:D
A občas to auto taky vytáhnu z garáže. (a pak zase zatáhnu)
riderhenry píše:Tady jeste zajimave video, jak pracuji diferencialy: http://www.youtube.com/watch?v=yYAw79386WI
Nevim, proc je tomu tak, technicky to vysvetlit nedokazu, ale za urcitych podminek se Torsen chova spis jako klasicky open dif. Ale minimalne za sucha, kdyz kola nestraceji prilnavost, bude urcite uzitecny. Na suchem asfaltu, kdyz budou mit obe kola stejnou prilnavost a neboudes napr. uprostred zatacky, tak by mel fungovat a obe kola by se mela tocit stejne (napr. pri prudkem rozjezdu, kdyz "zahrabes"). Ale prave na snehu muze byt problem. Prijde mi to az divne, nebo spis technicky nemozne, ale pritelkyne mi tvrdila, kdyz jsem zustal jednou zapadly ve snehu, ze se mi tocilo jen jedno kolo. Osobne bych cekal, ze Torsen zajistuje, aby se druhe kolo tocilo alespon castecne a nikdy nemuze nastat, ze putuje vsechen vykon jen na jedno, ale nevim. Treba to mam rozbity
riderhenry píše:Ze to mam rozbite byl jen vtip Clanek jsme precetl, dost toho pochoipl a muzu potvrdit, ze Torsen se tak opravdu chova. Jen mi vrta hlavou, jaka je zmena v tom diferencialu, ktery se prodaval v nekterych verzi FL? Georgee ho mel na prodej, rikal mi, ze je hlavne mensi a lehci, ale ja ted nekde slysel, ze je i technicky "lepsi" nez obycejny torsen, nevi nekdo, jake josu rozdily?
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 41 návštevníků