Která řemenice?
Tu velkou (pro řemeny vodní pumpy a alternátoru) drží 4 šroubky na prostředním unášeči, není nutné ji demontovávat (taky mi nešla, byla zarezlá na tom prostředku). Prostě jenom povolíš ten velký (23-ka?) šroub z kliky a vytáhneš to celé.
Ta malá řemenice (pro řemen rozvodů), je usazená přímo na klice, drží ji na místě klínek a měla by jít dobře dolů... jeslti nejde, tak ji nahřát horkovzdušnou pistolí a pak stáhnout, ideálně nějakým stahovákem (přes ten šroub asi nejlíp).
No a jestli ti ještě nejde ten velký 23 šroub tak tam pomůže finta - zapřít klíč někde o karosérii na straně řidiče (důležité
) a protočit jemně startérem.
Vše následně montovat velmi pečlivě, očistit závity, použít modré lepidlo na šrouby... a nezbytně použít momentový klíč na všechny šrouby (150Nm na ten velký tuším).
Když už jsi u toho, tak nezapomeň vyměnit gufero kliky zepředu (je pod malou řemenicí) a gufera vaček... ideálně i ten velký šroub, jestli bude nějak zarezlý atd.
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)