klikova remenice

klikova remenice

Příspěvekod Voko » 08 dub 2013, 21:58

chlapci mam problém dělám rozvody a nejde mi sundat remenice prosím o radu a nejaký stručný popis k tomu :-) budete moooc hodni jinak se asi do sveta nepodivam :/ :D
1.6 16v r.v. 1998 120 HP
Uživatelský avatar
Voko
 
Příspěvky: 97
Obrázky: 0
Registrován: 13 lis 2011, 22:01
Bydliště: Chleby okr Nymburk

Re: klikova remenice

Příspěvekod ADix » 08 dub 2013, 22:46

Co přesně ti nejde? Odšroubovat?
...because still in progress...
ADix
 
Příspěvky: 1590
Registrován: 28 úno 2011, 13:13
Bydliště: Orlová, Moskva

Re: klikova remenice

Příspěvekod radep » 09 dub 2013, 00:56

Která řemenice? :-)
Tu velkou (pro řemeny vodní pumpy a alternátoru) drží 4 šroubky na prostředním unášeči, není nutné ji demontovávat (taky mi nešla, byla zarezlá na tom prostředku). Prostě jenom povolíš ten velký (23-ka?) šroub z kliky a vytáhneš to celé.
Ta malá řemenice (pro řemen rozvodů), je usazená přímo na klice, drží ji na místě klínek a měla by jít dobře dolů... jeslti nejde, tak ji nahřát horkovzdušnou pistolí a pak stáhnout, ideálně nějakým stahovákem (přes ten šroub asi nejlíp).
No a jestli ti ještě nejde ten velký 23 šroub tak tam pomůže finta - zapřít klíč někde o karosérii na straně řidiče (důležité :-) ) a protočit jemně startérem.

Vše následně montovat velmi pečlivě, očistit závity, použít modré lepidlo na šrouby... a nezbytně použít momentový klíč na všechny šrouby (150Nm na ten velký tuším).
Když už jsi u toho, tak nezapomeň vyměnit gufero kliky zepředu (je pod malou řemenicí) a gufera vaček... ideálně i ten velký šroub, jestli bude nějak zarezlý atd.
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: klikova remenice

Příspěvekod ADix » 09 dub 2013, 13:58

Já momentové klíče ani lepidlo nepoužival, protože to nemám, tak sem to přitáhl podle citlivosti zámečnických prstů :D
...because still in progress...
ADix
 
Příspěvky: 1590
Registrován: 28 úno 2011, 13:13
Bydliště: Orlová, Moskva

Re: klikova remenice

Příspěvekod radep » 09 dub 2013, 14:31

Mno...hodně štěstí :) myslím, že to za těch uspořených pár stovek naprosto nestojí...
http://www.miata.net/garage/crankshaft.html
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: klikova remenice

Příspěvekod Voko » 09 dub 2013, 16:15

diky diky :-) me to dela mechanik co rozvody dela ale ne na miatach a prave nam nejde povolit ta spodni remenice a bali sme se ze kdyz to povolime pres ten velkej sroup tak se tam neco zesere :/ jinak nemam v planu menit nic jinyho jen rozvody sem vubec nevedel :D
1.6 16v r.v. 1998 120 HP
Uživatelský avatar
Voko
 
Příspěvky: 97
Obrázky: 0
Registrován: 13 lis 2011, 22:01
Bydliště: Chleby okr Nymburk

Re: klikova remenice

Příspěvekod Zaplik » 09 dub 2013, 16:51

klič a použit starter, pokud neutahne starter zařadit 5, zatahnout ručku pořádnou páku a povoliš to. pokud si budeš hrát s použitím starteru tak doporučuju se několikrát dobře podívat do čeho to muže narazit!!! a rozpojit konektory ktery vedou do lišty ze předu, obě dvě metody fungujou spolehlivě, šrouby na vodní pumpě sundej z te řemenice dřív než sundáš řemen.ten šroub tam na nic nelep pak to nepude už nikdy sundat za mě použij měděnku a momenťák
bez turba dneska jezdí už jen sekačky
Zaplik
 
Příspěvky: 502
Registrován: 02 led 2010, 20:16
Bydliště: olomoucko

Re: klikova remenice

Příspěvekod Voko » 10 dub 2013, 21:15

¨vsechno probehlo dobre uz zase krasne prede jeste jednou diky za rady :-)
1.6 16v r.v. 1998 120 HP
Uživatelský avatar
Voko
 
Příspěvky: 97
Obrázky: 0
Registrován: 13 lis 2011, 22:01
Bydliště: Chleby okr Nymburk


Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 218 návštevníků

cron