Tesneni dop hlavou

Tesneni dop hlavou

Příspěvekod kopac » 20 črc 2015, 11:56

Ahoj,

mel bych dotaz na vysku tesneni pod hlavou ruznych vyrobcu pro NA 1,6 66kW. Hlavne me zajima vyska origo tesneni...

zatim jsem nasel:

Elring: 1,3mm
Ajusa: 1,26mm
Cometic: 1mm

Reinz nebo Origo Mazda nemuzu dohledat.

Jaky tesneni byste mi dystak doporucily?

Este vyuziju tema, gufero vzadu na vacce pro senzor otacek je stejne jako gufera vepredu?

diky Ondra
kopac
 
Příspěvky: 307
Obrázky: 2
Registrován: 24 říj 2012, 21:14
Bydliště: šumava

Re: Tesneni dop hlavou

Příspěvekod hroche » 20 črc 2015, 12:05

ahoj s výškou těsnění ti neporadím. Těsnění senzoru (CAS senzor) je pomocí "O" kroužku.
hroche
 
Příspěvky: 1424
Registrován: 08 říj 2012, 13:17

Re: Tesneni dop hlavou

Příspěvekod AndrewG » 20 črc 2015, 16:50

vzasade cim tensie tesnenie das tym lepsia(rovnejsia) musi byt hlava. dal by som vsak 1mm myslim ze aj original je 1mm, kvoli uachovaniu kompresneho pomeru
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Tesneni dop hlavou

Příspěvekod kopac » 20 črc 2015, 20:47

no necejel milimetr maj snad 1,8. 1,6 by meli byt tlustsi...zajima me hlavne to origo
kopac
 
Příspěvky: 307
Obrázky: 2
Registrován: 24 říj 2012, 21:14
Bydliště: šumava

Re: Tesneni dop hlavou

Příspěvekod mojžo » 20 črc 2015, 21:09

Ak je to 66kw, dám zrovnať hlavu a dám najtenšie nech to chytí kompresny pomer. Zároveň to mierne posunie časovanie dozadu.
motoru to iba a len pomôže
Uživatelský avatar
mojžo
 
Příspěvky: 919
Registrován: 12 úno 2013, 13:12
Bydliště: Košice, SK

Re: Tesneni dop hlavou

Příspěvekod kopac » 21 črc 2015, 06:26

presne tohle je muj plan,s tim ze to necham srovnat/snizit tak abych dostal kompresi jako starsi 85kW
kopac
 
Příspěvky: 307
Obrázky: 2
Registrován: 24 říj 2012, 21:14
Bydliště: šumava

Re: Tesneni dop hlavou

Příspěvekod mojžo » 21 črc 2015, 08:31

Mám tu mizerný signál čiže nejdem pátrať po internete ale ak mi napíšeš kompresny pomer 85 a 66 kw motorov, vypočítam ti o koľko to treba zhodiť dole
Uživatelský avatar
mojžo
 
Příspěvky: 919
Registrován: 12 úno 2013, 13:12
Bydliště: Košice, SK

Re: Tesneni dop hlavou

Příspěvekod kopac » 21 črc 2015, 09:56

Ja tu vysku origo tesneni hledal jeden vecer,ale bez uspechu...

66kw 9,0:1
85kw 9,4:1

prumer valce 78
zdvih valce 83.6

doma to mam spocitane a vychazi mi to okolo 0,4mm tusim...
kopac
 
Příspěvky: 307
Obrázky: 2
Registrován: 24 říj 2012, 21:14
Bydliště: šumava

Re: Tesneni dop hlavou

Příspěvekod mojžo » 21 črc 2015, 10:34

Je to presne tak :)
Uživatelský avatar
mojžo
 
Příspěvky: 919
Registrován: 12 úno 2013, 13:12
Bydliště: Košice, SK

Re: Tesneni dop hlavou

Příspěvekod radep » 21 črc 2015, 22:58

Hola,
mám broušenou hlavu i blok (přičemž hlavu asi 2x, řekl bych) a tenčí těsnění... písty s vyšší kompresí (původní NB 1.8 vyměněné za NBfl, celkově se to zvedlo z 9.5 komprese asi na 10.5 podle výpočtu). Jediná komplikace asi je, že kladku na napnutí řemene mám nadoraz. Jinak s motorem, benzínem atd problém nemám... Jenom bych řekl, že auto je teď náchylnější na horší benzín. Najeto na to asi 40 000 km.
Na výkonu to pocitově imo ale nepoznáš.
Jestli nebudeš dávat turbo, tak klidně dej tenčí těsnění a neřeš :-)
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)
Uživatelský avatar
radep
 
Příspěvky: 779
Registrován: 15 srp 2010, 23:15
Bydliště: Frýdek-Místek

Další

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 návštevníků

cron