Koni sport mám, pružiny jsou dost možná H&R, ale jistý si tím nejsem, už jsem to tak koupil, tady jsou fotky, jak to tam dával předminulý majitel:
viewtopic.php?p=27254#p27254Po těch letech je to dole asi i víc než -40mm. Vypadá to hezky, nějaké fotky mám tady:
viewtopic.php?f=19&t=4304Rok jsem s tím jezdil, dá se s tím jezdit, ale občas člověk někde škrtne (plastový lip pod nárazníkem ani nepočítám), ve dvou lidech v autě to občas škrtne i na normálním retardéru, blbé jsou i hlubší vyjeté koleje nebo vyboulený střed silnice, protože vana je dost nízko, je tam pro sichr ještě plech. (Připomělo mi to výlet na Rallye Příbram, kde cestou zpět po lesní cestě mazda získala přezdívku "křesadlo"). Plánuju dát 15mm podložky k pružinám, co tu inzeruje vhml.
Je to tuhé, působí to jistě, auto se moc nenaklání a přitom to není vyloženě kostitřas. Jezdí se mi s tím dobře, líbí se mi, jak to funguje, jen mi občas kazí radost, že potenciál auta je o dost dál, než moje schopnosti
Na normální ježdění mám tlumiče na 1/3, na nejměkčí nastavení mi přišlo, že to tlumí málo a auto je zbytečně nervózní. Na záplatách a mělkých výmolech to funguje dobře -- teda při 50 v obci to drncá, ale od určité rychlosti je to začne trochu žehlit. Trochu nepohodlné to je na zvlněné silnici, ty pozvolné vlnky nedodají tlumičům tak silný impulz, takže auto má tendenci je kopírovat a pohazovat s posádkou. Na okruhu jsem zatím byl jen v Písku a pak jednou na letišti, tam jsem to dal na největší tuhost a ještě mi to občas přišlo málo
(a v obou případech jsem to při odjezdu zapomněl vrátit a pak se na silnici divil, jak je to tvrdé
) V Písku si to vyzkoušel i Muzzy a taky se mu to docela líbilo.