MeXico5 píše:A k tem rozvodum se zeptam, co se tedy stane, kdyz mi prdnou? Jen je budu muset vymenit? To naceneni jsem si nevymyslel, pry s pumpou apod to vyjde do desitky.
Dekuju vsem!
Za předpokladu, že by se nic nezničilo, tak kromě kompletní výměny bude třeba hlavně motor naladit (časování), aby zkrátka ve správný čas byly vačky ve správné poloze. Když rozvody jen měníš, tak si vačky vůči sobě zamkneš do jedný polohy a nehneš si s nimi, když se ti to rozletí, tak to bude chaos.
Co se ceny výměný týká, tak nevím, kdo ti to naceňoval, ale kvalitní pumpa stojí do 1000 Kč, rozvody do 1500 Kč. Sám mám (1.8 NBfl) pumpu
Aisin (973 Kč) a rozvody
SKF (1051 Kč).
Když jsem je měnil já, tak jsem toho měl víc a potřeboval jsem udělat nosníky, tak musel motor ven. Takže jsem nechal vyndat motor, vyměnit rozvody, vyměnit gufera na klice i na vačkách, těsnění pod víkem, těsnění před VVT ventilem, přeleštit světla a vyměnit spojku, za práci to bylo 4500 Kč. Jen samotná výměna rozvodů je práce na cca 2-3 hodiny (nevím přesně), motor netřeba vyndávat, kolik to tak může stát?
7500 určitě ne.
evlo píše:Tak ja bych to i strikl, ale nemam tedka kde, tak to holt bude muset mazda vydrzet, v nejhorsim koupim jinou zas a z tyhle vyndam podvozek, uz to zvladam fakt rychle.
Jinak s nosnikama bych to tak neprozival co se bezpecnosti tyce - je to stejne deformacni zona.
Hmm, před barákem?
Nosníky - no právě, že to je deformační zóna... a pak uchycení přední nápravy. Takže vlastně nic důležitýho, co?