TeeJay píše:A určitě taky stejná trasa, dostatečně dlouhá k eliminaci chyb měření, stejná teplota, tlak, vlhkost, stejný palivo, stejná zátěž v autě, stejně opotřebovaný motor, stejné náplně, stejné pneu, stejně nahuštěné pneu... haha, kdyby to bylo tak jednoduché
A ona ta 1.8 (1840 zaokrouhlujeme dolů, mezi námy gentlemany) není jen o silnějším motoru, ale taky o samosvoru, v některých verzích o Bilsteinech..., to jsou věci, co auto dokáží dost proměnit k lepšímu. Ale řešilo se taky milionkrát, že 1.8 na tom není dynamicky o tolik lépe, jak to na papíře může vypadat, je jen o něco málo rychlejší, a 1.6 díky lehčímu setrváku dává pocit dynamiky taky lépe, když ty otáčky létají jako drak
A další věc je to, že 1.8 NBfl šestikvalt je s největší pravděpodobností sportivka, která má trochu delší stálý převod, takže dynamicky trpí nejvíc ze všech 1.8.
Jinak, za 19 plných nádrží v NBfl 1.8 mám průměr 8,639 l/100 km - minimum 7,9, maximum 10,3.
cafe-racer píše:Hlava třeštila z kraválu, záda jako kdyby mě přejel kombajn tam a zpátky a naklepanej jako vídeňskej řízek.
Rasty77 píše:1.8(1.9 protože tak nějak se označuje kvůli 107mi kw, stejně jako každá MX5 není Miata )
Rasty77 píše:btw. zapoměl jsi na klimatizaci ... a jasně že to tak jednoduché není...spousta proměnných ... jenže tyhle proměnné zase neudělají XY litrů rozdílu...
Rasty77 píše:stejně tak se můžeme bavit o minimech a maximech ( s 1.6 mám minimun 5.6 l/100 ). Hlavně jsem tím chtěl říct, že prostě 1.6ka jezdí podstatně levněji při "téměř " stejným efektu.
Uživatelé procházející toto fórum: Seznam a 64 návštevníků