od bkralik » 23 zář 2016, 19:18
Říkám - spínačku nech Miatí, je zaintegrovaná do volantu (zamykání volantu) a je zbytečný se v tom hrabat. Jednotka stejně potřebuje jenom to, aby při zapnutí klíčku do ní šlo napětí. Startování pouze zapne startér, to by s jednotkou nemělo nic mít společného. A Jediné co je potřeba, tak vyřešit imobilizér a to se ti stejně vyplatí buď ten imobilizér nechat někde zrušit (nevím jestli to u hondy jde, u dost aut ano) a nebo si schovat cívku imobilizéru s Hondím klíčem někam v interiéru.
A jednotka se zbytkem elektroniky nemá nic (vůbec nic) společného. Motorová jednotka téměř vždycky řídí jenom motor, případně nějaké blbinky okolo jako je sahara nebo alternátor. Údaj o rychlosti se (u NA/NB a pravděpodobně i NBFL) bere ze senzoru, co je zastrčenej v převodovce. Takže pokud tam budeš nechávat originální převodovku, tak nic řešit nemusíš. Pokud tam budeš dávat jinou (ale nevím jakou, když CTR je předokolka), tak si to musíš vyřešit podle toho jakou tam strčíš.
Jestli do toho chceš swapnout K20, tak si myslim že by to takhle nějak mělo v pohodě jít. Určitě nebudeš první, pohledej schválně na internetu. A co se týká literatury - na tohle si myslim, že těžko něco seženeš. U každýho auta je to jinak (zapojení, co jak kde...) a není to nic obecnýho, o čem by se dala napsat kniha. Nejlepší je studovat internetový fóra o tom, kdo něco swapoval a ptát se, klidně i tady. Já jsem sice nic neswapoval a třeba o výrobě redukce mezi převodovku a motor nic nevím, ale auta jsem už nějaký opravoval a něco určitě tuším. Případně (a to je určitě nejlepší), je super si to auto sám rozebrat - tak se toho naučíš nejvíc...
1.6 NB (rv. 2000) Twilight blue - Španělka
další šroty:
Mazda RX-8 (rv. 2006, 1.3 wankel, 170 kW) - WinterCar
Alfa Romeo GTV6 (rv. 1980, 3.0 V6, ~ 130 kW) - Červená - Historik hysterik